Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego - Zimowe utrzymanie gminnych dróg, ulic, chodników, placów i dróg wewnętrznych na terenie Gminy Gołdap

Identyfikator postępowania

4a22f104-5e5d-4505-b9cb-420d3c07fcd3

Lista załączników do przetargu

  1. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
  2. SWZ.pdf
  3. SWZ.doc
  4. Załącznik nr 1.1 - Formularz oferty- część 1.docx
  5. Załącznik nr 1.2 - Formularz oferty- część 2.docx
  6. Załącznik nr 2.1 -szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamóweinia (część 1).docx
  7. Załącznik nr 2.2 - Szczególowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia (część 2).docx
  8. Załącznik nr 3.1 - Wykaz terenów do utrzymania w mieście Gołdap - część 1.xls
  9. Załącznik nr 3.2 - Wykaz dróg i chodników- część 2 nr 1-94.pdf
  10. Załącznik nr 4 - Oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania.doc
  11. Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.doc
  12. Załącznik nr 6 - Oświadczenie podmiotu udostęponiającego zasoby dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania.doc
  13. Załącznik nr 7 - Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.doc
  14. Załącznik nr 8 - Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp dotyczące wykonawcóww wspólnie ubiegających sie o zamówienie.docx
  15. Załącznik nr 9 - wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby.docx
  16. Załącznik nr 10 - Wykaz narzedzi, wyposażenia zakładu lub urządzen technicznych.docx
  17. Załącznik nr 11.1 - Projektowane postanowienia umowy (część 1).doc
  18. Załącznik nr 11.2 - Projektowane postanowienia umowy (część 2).doc
  19. Załącznik nr 12 - Oświadczenie dotyczace grupy kapitałowej.doc
Status przetargu:zakończony

Dokumenty:

Autor: Jolanta Sztabińska
Data utworzenia: 07-10-2021 14:55:32
Autor edycji: Jolanta Sztabińska
Data edycji: 19-10-2021 8:36:38