Nabór na wolne stanowisko

BURMISTRZ GOŁDAPI OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE :

PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
W URZĘDZIE MIEJSKIM W GOŁDAPI PLAC ZWYCIĘSTWA 14

1.Do naboru może przystąpić osoba , która posiada:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c)wykształcenie wyższe magisterskie – ekonomiczne, prawnicze, administracyjne, zarządzanie, polityka społeczna,
d)staż pracy – min.5 lat, w tym 2 lata w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej,
e)umiejętność obsługi komputera, znajomość obsługi pakietu biurowego OPEN OFFICE i programu PŁATNIK (mile widziana znajomość programu do obsługi świadczeń rodzinnych firmy Computerland),
f)znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, o postępowaniu wobec dłużników alimentacyjnych i zaliczce alimentacyjnej, kodeks postępowania administracyjnego i o samorządzie gminnym,
g)niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
h)nieposzlakowaną opinię,

2.Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) komunikatywność,
c) rzetelność i odpowiedzialność

3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych i zaliczki alimentacyjnej,
b) rejestracja przyjętych wniosków,
c) wprowadzanie i obsługa danych w systemie informatycznym,
d) ustalanie prawa do świadczeń rodzinnych i zaliczek alimentacyjnych,
e) przygotowywanie decyzji administracyjnych,
f) współpraca z instytucjami, a w szczególności z komornikiem , w wyniku wymogów ustawowych,
g) zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób uprawnionych zgodnie z ustawą o świadczeniach rodzinnych,
h) sporządzanie sprawozdań.

4.Wymagane dokumenty:
a)życiorys (CV)
b)list motywacyjny
c)kserokopie świadectw pracy
d)dokument poświadczający wykształcenie
e)kwestionariusz osobowy
f)referencje i opinie z dotychczasowych miejsc pracy.
g)oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne.
h)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap w sekretariacie Urzędu lub listownie w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór na stanowisko urzędnicze PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEN RODZINNYCH w terminie do dnia 8 czerwca 2007r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Organizowany nabór dotyczy pracy w pełnym wymiarze czasu .
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Burmistrz Gołdapi
Marek Miros