Aktualności

Poniedziałek, 29 stycznia 2024

Zarządzenie Nr 2182/I/2024 Burmistrza Gołdapi z dnia 29 stycznia 2024 r. w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz klas pierwszych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Gołdap, począwszy od roku szkolnego 2024/2025

Zarządzenie Nr 2182/I/2024

Burmistrza Gołdapi

z dnia 29 stycznia 2024 r.

w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz klas pierwszych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Gołdap, począwszy od roku szkolnego 2024/2025

            Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn.zm.) i  art. 154 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1. Określa się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkola, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych i publicznych innych form wychowania przedszkolnego dla których organem prowadzącym jest Gmina Gołdap, począwszy od roku szkolnego 2024/2025, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Określa się harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gołdap począwszy od roku szkolnego 2024/2025, stanowiący załącznik nr 2
do niniejszego zarządzenia.

§ 3.  Zobowiązuję dyrektorów:

  1. Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Gołdapi,
  2. Szkoły Podstawowej Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Mikołaja Kopernika
    w Gołdapi,
  3. Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Gołdapi,
  4. Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki w Gołdapi,
  5. Szkoły Podstawowej Nr 5 im. Noblistów Polskich w Gołdapi,
  6. Szkoły Podstawowej im. Michała Kajki w Grabowie,
  7. Szkoły Podstawowej w Pogorzeli,

do przeprowadzania rekrutacji, począwszy od roku szkolnego 2024/2025, zgodnie z terminami,
o których mowa w § 1 i 2 niniejszego zarządzenia.

§ 4. Traci moc Zarządzenie Nr 1181/I/2018 Burmistrza Gołdapi z dnia 22 stycznia 2018 r.
w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym do przedszkola, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz klas pierwszych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Gołdap, począwszy od roku szkolnego 2017/2018

§ 5.  Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych.

§ 6. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy Gołdap.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Tomasz Rafał Luto

 Burmistrz Gołdapi