Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi

KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ

W GOŁDAPI

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego

w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi

Jaćwieska 9

Nabór dotyczy zatrudnienia:

  • w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.

 

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  3. Niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  4. Nieposzlakowana opinia.

  5. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

  6. Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: ekonomia, zarządzanie i marketing, administracja.

  7. Staż pracy min. 5 lat.

  8. Znajomość przepisów ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego.

     

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność organizacji pracy własnej.

  2. Umiejętność pracy w zespole.

  3. Inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.

  4. Umiejętność obsługi komputera.

  5. Odpowiedzialność, samodzielność i obowiązkowość.

  6. Komunikatywność, wysoka kultura osobista.

     

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przyjmowanie wniosków w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego.

  2. Ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego.

  3. Przygotowywanie list wypłat przyznanych świadczeń.

  4. Prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych.

  5. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych.

  6. Prowadzenie korespondencji z zakresu funduszu alimentacyjnego i postępowania wobec dłużników alimentacyjnych.

  7. Prowadzenie windykacji należności z tytułu otrzymanych przez osobę uprawnioną świadczeń z funduszu alimentacyjnego.

  8. Współdziałanie z komornikiem sądowym oraz innymi instytucjami w zakresie realizowanych zadań.

     

Wymagane dokumenty:

  1. CV,

  2. List motywacyjny,

  3. Kwestionariusz osobowy,

  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających:

- wykształcenie,

- zatrudnienie,

- dodatkowe kwalifikacje ( kursy, szkolenia)

  1. Oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  2. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  3. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

  4. Oświadczenie, że stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wskazanym stanowisku.

  5. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów skutkuje odrzuceniem oferty.

 

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi, ul. Jaćwieska 9, w pok. Nr 13 lub listownie w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektor ds. funduszu alimentacyjnego.” w terminie do dnia 28 maja 2010 r. do godz. 1400.

Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane (dla dokumentów wysłanych pocztą decyduje data faktycznego wpływu).

Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.goldap.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi.

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)

 

 

Kierownik

Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi

 

Agnieszka Iwanowska

 

Autor: Tomasz Mikielski
Data utworzenia: 18-05-2010 14:50:13
Autor edycji: Tomasz Mikielski
Data edycji: 18-05-2010 14:50:13