Aktualności

Wtorek, 2 stycznia 2018

Ogłoszenie o naborze na stanowisko główny księgowy w Środowiskowym Domu Samopomocy "Słoneczny Dom" w Gołdapi

Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy

„Słoneczny Dom” w Gołdapi

ogłasza nabór na kierownicze stanowisko urzędnicze

GŁÓWNY KSIĘGOWY

I. Wymagania niezbędne:

Głównym księgowym może być osoba, która spełnia wymagania określone w art. 54 ust. 2

ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2017 r., poz. 1537).

Posiada:

1.obywatelstwo polskie,

2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;

4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym                            do wykonywania obowiązków głównego księgowego;

5. spełnia jeden z poniższych warunków:

a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

II. Wymagania dodatkowe:

1.biegła znajomość ustawy o finansach publicznych i rachunkowości,

2.biegła znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,

3.znajomość przepisów z zakresu prawa samorządowego, prawa pracy, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,

4. umiejętność sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,

5.umiejętność pracy z wykorzystaniem systemów informatycznych, w tym programów

księgowych, bankowych oraz sprawozdawczych,

6.znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych,

7. doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,

8.umiejętność sprawnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań,                            

9. komunikatywność, wysoka kultura osobista,

10. odpowiedzialność i wysoki stopień zaangażowania w pracę,

11. odporność na stres, dyspozycyjność.

III. Zakres zadań na stanowisku:

1. Prowadzenie rachunkowości Środowiskowego Domu Samopomocy „Słoneczny Dom”      w Gołdapi zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2.Sporządzanie sprawozdań finansowych, budżetowych i statystycznych.

3.Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi.

4.Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora.

5. Opracowanie planów finansowych, bieżąca kontrola ich wykonania oraz dokonywanie

zmian planów budżetowych zgodnie z decyzjami finansowymi.

6.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

7.Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.

8.Nadzorowanie prawidłowego stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.

9.Sporządzanie naliczeń odpisów na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych, planu         i sprawozdawczości funduszu.

10. Rozliczanie środków finansowych otrzymanych z dotacji oraz innych źródeł.

11.Gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej dokumentacji przewidzianej ustawą.

12. Nadzorowanie właściwego i terminowego rozliczenia inwentaryzacji.

13. Odpowiedzialność za całokształt prac związanych z działalnością finansowo-księgową jednostki.

14. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.

15.Współpraca ze Skarbnikiem Gminy.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1.Wymiar czasu pracy : 1/4 etatu, umowa o pracę.

2.Miejsce pracy:

Stanowisko pracy mieści się na drugim piętrze budynku Środowiskowego Domu Samopomocy „Słoneczny Dom” w Gołdapi z windą.

3.Stanowisko pracy: praca administracyjno-biurowa, godziny pracy dostosowane do potrzeb

(możliwość pracy w godzinach popołudniowych).

4.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w grudniu 2017r., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

V. Wymagane dokumenty:

-list motywacyjny,

-CV (curriculum vitae), z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,

-kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

-kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach),

-kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie (świadectwa pracy, a w przypadku trwania zatrudnienia zaświadczenie od pracodawcy),

-oświadczenie o niekaralności za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,

-oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

-oświadczenie lub zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia stwierdzające, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na stanowisku główny księgowy,

-oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

-oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.  z 2016, poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2017 r., poz. 60)  

-w przypadku ,gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna , kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,

-opinie, referencje.

Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, cv winny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016, poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2017 r., poz. 60) i własnoręcznym podpisem.

VI. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

a)osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście w punkcie kancelaryjnym        lub za pośrednictwem poczty na adres: 19-500 Gołdap. ul. 1 Maja 21,

b)oferty należy składać w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie z dopiskiem: „NABÓR      NA STANOWISKO GŁÓWNY KSIĘGOWY",

c)termin składania ofert: do 12.01.2018r. do godziny 15:00 - decyduje data wpływu do ŚDS w Gołdapi,

d)dokumenty złożone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane.

VII. Inne informacje.

1)Osoby, które spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

2)Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

3)Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej  w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Środowiskowym Domu Samopomocy „Słoneczny Dom” w Gołdapi.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru jest zobowiązany do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego.

Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy „Słoneczny Dom” w Gołdapi

Marcin Białous

Gołdap, 02 stycznia 2018r.