Zarządzenie NR 1535/IV/2022 Burmistrza Gołdapi z 13 maja 2022 r. w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej


ZARZĄDZENIE 1535/V/2022
BURMISTRZA GOŁDAPI

z dnia 13 maja 2022 r.

w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej.

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) w związku z art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) i § 2 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”, zarządza się co następuje:

§1.1. Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej.

2. Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§2.1. W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowiska urzędnicze – ustala się Komisję Rekrutacyjną w składzie:

  1. Anna Rawinis – Sekretarz Gminy Gołdap – Przewodnicząca Komisji,

  2. Anna Podciborska – Kierownik Wydziału Oświaty i Spraw Społecznych – Zastępca Przewodniczącego Komisji,

  3. Maria Skiba – Inspektor ds. działalności gospodarczej – Członek Komisji,

  4. Edyta Rita Białek – Skarbnik Gminy Gołdap – Członek Komisji,

  5. Marta Zarzycka – Główny Specjalista ds. kadr i płac – Sekretarz Komisji.

2. Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej kieruje pracami Komisji, a w przypadku jego nieobecności – Z – ca Przewodniczącego Komisji.

3. Komisja Rekrutacyjna może podejmować prawomocne decyzje w obecności co najmniej trzech członków Komisji, w tym Przewodniczącego Komisji lub Z – cy Przewodniczącego Komisji.

4. Upoważnia się Komisję Rekrutacyjną do działania i podejmowania czynności w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia 18 czerwca 2009 r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi oraz na wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek organizacyjnych”.

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Komisji.

§ 4. Nadzór nad wykonaniem Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy Gołdap.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

wz. Burmistrza Gołdapi
Joanna Magdalena Łabanowska
Zastępca Burmistrza

 


Załącznik do Zarządzenia 1535/V/2022
Burmistrza Gołdapi z dnia 13 maja 2022 r.

Burmistrz Gołdapi
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap

I. Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  3. Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. Wykształcenie wyższe,

  5. Znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie administracji publicznej, transportu oraz działalności gospodarczej,

  6. Nieposzlakowana opinia.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność analitycznego myślenia, pozyskiwania informacji oraz przeprowadzania analiz,

  2. Umiejętność sprawnej organizacji pracy i samodzielnego wykonywania zadań oraz umiejętność pracy w zespole,

  3. Dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, kreatywność, systematyczność i komunikatywność,

  4. Umiejętność pracy pod presją czasu,

  5. Umiejętność radzenia ze stresem w sytuacjach konfliktowych,

  6. Doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia spraw związanych z administracją publiczną,

  7. Prawo jazdy kat. B.

III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Wymiar czasu pracy: 1 etat, pierwsza umowa o pracę na czas określony od dnia 01.09.2022 r. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

Miejsce pracy: stanowisko pracy mieści się na drugim piętrze w budynku Urzędu trzykondygnacyjnym bez windy. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony jest w podjazd umożliwiający wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim. Toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich. Praca na tym stanowisku wymaga dużej dyspozycyjności, polega również na pracy w terenie poza siedzibą Urzędu Miejskiego.

Stanowisko pracy: stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

IV. Główne zadania na stanowisku:

  1. przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących zajmowanego stanowiska,

  2. prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej oraz ewidencji obiektów nie będących hotelami, a świadczących usługi hotelarskie,

  3. obsługa Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej,

  4. wydawanie zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,

  5. prowadzenie ewidencji wydanych zezwoleń na sprzedaż detaliczną napojów alkoholowych,

  6. prowadzenie ewidencji opłat wnoszonych za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,

  7. przeprowadzanie procedur wyjaśniających i przygotowywanie decyzji o cofnięciu zezwoleń na sprzedaż alkoholu,

  8. współpraca z pracownikiem ds. polityki społecznej w zakresie problematyki uzależnień,

  9. wydawanie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką,

  10. wydawanie zezwoleń na wykonywanie regularnych i regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym,

  11. prowadzenie spraw związanych z transportem - dowozem uczniów do szkół oraz przewozami autobusowymi o charakterze użyteczności publicznej.

V. Wymagane dokumenty:

- podpisany list motywacyjny,

- wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

- podpisany CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,

- kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa zgodnie z wymaganiami niezbędnymi,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie ewentualnie inne kopie dodatkowych dokumentów świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kopie zaświadczeń
o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),

- kopie świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe a w przypadku trwania stosunku pracy oświadczenie kandydata określające staż pracy u obecnego pracodawcy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy,

- podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

- podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte
są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Uwaga: Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów:

a) osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście w Punkcie Obsługi Mieszkańców lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Gołdapi, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14,

b) oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej''.

c) termin składania ofert: do 24 maja do godz.15:15 - decyduje data i godzina wpływu oferty do Urzędu,

d) dokumenty złożone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane,

e) złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, zostaną zaproszone do kolejnego etapu naboru. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem: http://bip.goldap.pl/pl/1327/0/ogloszenia-o-naborze.html oraz na tablicy ogłoszeń
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

wz. Burmistrza Gołdapi
Joanna Magdalena Łabanowska
Zastępca Burmistrza

Autor: Piotr Mietliński
Data utworzenia: 13-05-2022 16:21:20
Autor edycji: Piotr Mietliński
Data edycji: 13-05-2022 16:23:39