Aktualności

Poniedziałek, 20 czerwca 2022

GPO.6220.16.2021 obwieszczenie o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa - budowa farmy fotowoltaicznej o mocy do 100 MW wraz z infrastrukturą obręb Koazki - VRS 3 Sp. z o.o.

 

OBWIESZCZENIE

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 z późn. zm.), Burmistrz Gołdapi, w ramach prowadzonego postępowania o wydanie decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej Gołdap o łącznej mocy do 100 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach ewidencyjnych nr 203/3, 203/4, 203/5, 203/6, 198/5, 201/6, 201/8, 191/27, 197/1, 204, 202, 193 obręb Kozaki w gminie Gołdap, powiecie gołdapskim, woj. warmińsko-mazurskim z wniosku VRS 3 Sp. z o.o., zawiadamia o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (wraz z jego uzupełnieniami) oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału GPO Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, pok. 25, II piętro, w godzinach pracy tut. Urzędu, w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: pom@goldap.pl w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 10.06.2022 r. do dnia 11.07.2022 r.   

 

Organ administracji właściwy do wydania decyzji ww. sprawie: Burmistrz Gołdapi;

 

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Gołdapi przed wydaniem decyzji, a informacje o tym, w jaki sposób zostały uwzględnione pod uwagę i w jakim zakresie, Burmistrz Gołdapi wskaże w uzasadnieniu decyzji.