Nazwa sprawy:
|
WYMELDOWANIE W TRYBIE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
|
Podstawa prawna:
|
-
Art. 15 ust. 2 lub art. 47 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (jednolity tekst Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póżn. zm.),
-
ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r.
Nr 225 poz. 1635 z późn. zm.), ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (jednolity tekst Dz. U. z 2000r.
Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.).
|
Wymagane dokumenty:
|
Wnioskodawca ubiegający się o wymeldowanie osoby nie przebywającej
w miejscu zameldowania, lub ubiegający się o uchylenie zameldowania (wymeldowania) powinien:
-
złożyć podanie, ze szczegółowym wyjaśnieniem czasu i okoliczności opuszczenia mieszkania lub wskazania bezprawności dokonanego zameldowania (wymeldowania), podać aktualny adres miejsca pobytu lub oświadczyć o braku informacji o miejscu pobytu osoby, której dotyczy podanie,
-
przedłożyć - do wglądu - oryginały dokumentów potwierdzających fakty opisane w podaniu (np. sentencję wyroku rozwodowego, wyrok orzekający eksmisję, tytuł prawny do lokalu lub nieruchomości: umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu.)
|
Opłaty:
|
-
10 zł za wydanie decyzji administracyjnej
-
17 zł od złożenia dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnictwa, gdy strona działa przez pełnomocnika
|
Kasa Urzędu
|
Kasa Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, I piętro, pok.
nr 16, czynna w godz. 8 – 14.
|
Numer konta
|
Nr konta Urzędu:
|
Termin i sposób załatwienia sprawy
|
-
Po złożeniu podania przeprowadza się szczegółowe postępowanie wyjaśniające, polegające m.in. na przesłuchaniu stron i świadków wskazanych przez strony lub wezwanych z urzędu, ustaleniach dokonanych przez organy Policji, organy paszportowe, Biuro Informacyjne Krajowego Rejestru Karnego, Ośrodek Informatyki Warmińsko-Mazurskiego Urzędu w Olsztynie, przeprowadzeniu rozprawy administracyjnej, wizji lokalnych.
-
Załatwienie sprawy - wydanie decyzji administracyjnej - następuje
w terminie do 2 miesięcy od daty złożenia wymaganych dokumentów. (w przypadku skomplikowanego postępowania termin może ulec przedłużeniu)
|
Miejsce załatwienia sprawy:
|
Wydział Organizacji i Nadzoru Urzędu Miejskiego
Plac Zwycięstwa 14
Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu pokój 12
w poniedziałki od 8:00- 16:00
od wtorku do piątku od 7:15 - 15:15
|
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień:
|
Irena Olszewska- Inspektor
Tel. 87-615-60-36
|