Szczegóły zmiany:
GPO. 6733.16.1.2024
Gołdap, 24.10.2024
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /t.j. Dz. U. 2024 poz.1130/ oraz art. 10 ustawy z 14 czerwca 1960r Kodeksu postępowania administracyjnego /t.j. Dz. U. 2024 poz. 572/
zawiadamiam
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie stacji bazowej telefonii komórkowej P4 GDP0007B przewidzianej do realizacji w gminie Gołdap, obrębie geodezyjnym 0002 Gołdap 2, na działce ewidencyjnej numer 999/1 na dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Armii Krajowej 32A.
Dodatkowo informujemy, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy podając powyższą sygnaturę mogą zapoznać się z aktami sprawy na każdym etapie postępowania oraz składać ewentualne wnioski, uwagi lub zastrzeżenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14 w pokoju nr 23 (tel. 087 615 60 40).
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art 41 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Dodatkowo zawraca się uwagę, iż zgodnie z art. 49 par. 2 k.p.a., zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.