Szczegóły zmiany:
Gołdap, 21 października 2024 r.
Urząd Miejski w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14
19-500 Gołdap
GPO.6220.11.2024
ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
w formie publicznego OBWIESZCZENIA
Na podstawie art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r., kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późn. zm. – dalej k.p.a.), w związku z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.)
zawiadamia się, że:
- na wniosek z dnia 14.10.2024 r. Gminy Gołdap, wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn. „Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowości Rożyńsk Mały” o długości około 1,2745 planowanych do realizacji na terenie gminy Gołdap, powiatu gołdapskiego w woj. warmińsko-mazurskim.
- przedsięwzięcie planowane jest do realizacji na terenie działek nr 27, 103, 107, 29/51, 104, 105, 106, 108, 187, 29/41, 29/42, 3342, 160, 182, 180, 29/49, 29/48, 29/47 obręb Rożyńsk, gmina Gołdap.
- Organem właściwym do wydania decyzji, oraz rozpatrywania uwag i wniosków jest Burmistrz Gołdapi, natomiast organami właściwymi do opiniowania i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w Giżycku oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gołdapi
- Wnioskowane przedsięwzięcie wymienione jest w §3 ust. 1 pkt 62 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019, poz. 1839).
Wobec powyższego informuje się o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Wydziału Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy ul. Plac Zwycięstwa 14, pok. Nr 25.
Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii oraz ewentualnych uzgodnień.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności okresów zawieszenia postepowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo innych przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 §1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenia pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Wskazana w piśmie data wszczęcia postępowania jest jednoznaczna z dniem publicznego obwieszczenia, ogłoszenia, udostępnienia na BIP.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia jego umieszczenia.
Otrzymują:
1. Wnioskodawca
2. Strony postępowania poprzez umieszczenie na stronie BIP oraz tablicy ogłoszeń na zewnątrz siedziby urzędu
3. Strony postępowania poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń właściwego sołectwa
Do wiadomości:
4. Instytucje uzgadniające
5. Starostwo Powiatowe w Gołdapi
6. Wydział Gospodarki Komunalnej
7. A/a