Aktualności

Piątek, 13 grudnia 2024

GPO.6733.17.2024 Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - rozbudowa i przebudowa budynku nr 21 w miejscowości Dunajek (remiza OSP)

GPO. 6733.17.1.2024

Gołdap, 13.12.2024 r.

 

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 23 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym /t.j. Dz. U. 2024 poz.1130/ oraz art. 10 ustawy z 14 czerwca 1960r  Kodeksu postępowania administracyjnego  /t.j. Dz. U. 2024 poz. 572/

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na rozbudowie i przebudowie budynku nr 21 w miejscowości Dunajek (remiza OSP) przewidzianej do realizacji w gminie Gołdap, obrębie geodezyjnym 0004 Dunajek, na działce ewidencyjnej numer 103, 102/1.

Dodatkowo informujemy, że strony niniejszego postępowania lub ich przedstawiciele i pełnomocnicy podając powyższą sygnaturę mogą zapoznać się z aktami sprawy na każdym etapie postępowania oraz składać ewentualne wnioski, uwagi lub zastrzeżenia w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14 w pokoju nr 23 (tel. 087 615 60 40).

            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art 41 k.p.a.  w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu, w tym adresu elektronicznego. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Dodatkowo zawraca się uwagę, iż zgodnie z art. 49 par. 2 k.p.a., zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.