Aktualności

Czwartek, 13 października 2011

Zarządzenie Nr 242/X/11 w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

Zarządzenie Nr 242 /X/11

Burmistrza Gołdapi

z dnia 11 października 2011r.

 

w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

 

Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z : art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:

 

§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. organizacji i kadr w Wydziale Organizacji i Nadzoru w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób

ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone

zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:

1. Jolanta Mogilnicka Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji

2. Krystyna Trzasko Skarbnik Gminy - Członek

3. Władysław Frydrych Kierownik Wydziału ON - Członek

2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia

18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska

urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.

 

§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz Gołdapi

/-/ Marek Miros

 

      Załącznik

do Zarządzenia Nr 242 /X/11

Burmistrza Gołdapi

z dnia 11października 2011r.

BURMISTRZ GOŁDAPI

OGŁASZA NABÓR

na wolne stanowisko urzędnicze

ds. organizacji i kadr

w Urzędzie Miejskim w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14

 

Nabór dotyczy zatrudnienia:

- w pełnym wymiarze czasu pracy,

- na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas

nieokreślony jest poprzedzona umową na czas określony do 6 miesięcy.

 

  1. Wymagania niezbędne:

    a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) wykształcenie:średnie

d) posiada co najmniej 5 - letni staż pracy ,

e) minimum 1 rok pracy w jednostkach administracji publicznej,

f) znajomość obsługi komputera,

g) znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy, Ustawy z dnia 08.03.1990r.

O samorządzie gminnym, Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach

samorządowych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 marca 2009r. w

sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, Ustawy z dnia 25.06.1999r. o

świadczeniach z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Ustawy z

dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy,

h) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne

przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo

skarbowe,

i) nieposzlakowana opinia.

         

      2. Wymagania dodatkowe:

      a) znajomość programów PŁATNIK i PUMA,

      b) rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

      3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

      - prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Urzędu i dyrektorów jednostek

    podległych,

    - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie upoważnień, dokumentów

    związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
    - sporządzanie dokumentacji do ZUS dotyczących emerytur i rent.
    - sporządzanie sprawozdań statystycznych,

- sporządzanie list płac pracowników Urzędu

- sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie PŁATNIK,

    - sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych, - współpraca z PUP w sprawie zatrudnienia w ramach robót publicznych, prac interwencyjnych,wykonywania prac społecznie użytecznych i organizację stażu.
    - przygotowywanie i przeprowadzanie wyborów do Sejmu i Senatu RP,do Parlamentu
    Europejskiego, Prezydenta RP, Samorządu Terytorialnego i referendów,

     

4. Wymagane dokumenty:

- życiorys (CV)

- list motywacyjny

- kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy

- odpis dyplomu , świadectwa lub inne dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie,

- kwestionariusz osobowy

- ewentualne referencje i opinie z dotychczasowych miejsc pracy

- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne

- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Oferty wraz z dokumentami należy składać: w zamkniętej kopercie z adnotacją:

Nabór na stanowisko urzędnicze ds. organizacji i kadr w Wydziale Organizacji i Nadzoru w Urzędzie Miejskim w Gołdapi ” - w sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 12 , lub na adres: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap w terminie do 21 października 2011 r.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane

( dla nadanych pocztą decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko ci kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.


 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r Nr 223, poz. 1458 z późniejszymi zmianami)”.

 

 

Gołdap dnia 2011-10-11

 

 

Burmistrz Gołdapi

/-/ Marek Miros