Aktualności

Czwartek, 16 lutego 2012

Zarządzenie nr 358/II/2012 w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

Zarządzenie Nr 358/II/2012
Burmistrza Gołdapi
z dnia 3 lutego 2012r.


w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne  stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zm.) w związku z art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada  2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 ze zm. i § 2 Zarządzenia Nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca  2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”, zarządzam co następuje:

§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów  na wolne stanowisko urzędnicze ds. profilaktyki  i przeciwdziałania uzależnieniom w Urzędzie Miejskim w  Gołdapi.
     2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik  do niniejszego zarządzenia.
§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ustala się Komisję   w składzie:
 
1.Jolanta Mogilnicka               - Przewodnicząca Komisji
2.Barbara Woźniak                  - Członek
3.Barbara Michałowska           - Członek
4.Iwona Urban                         - Sekretarz Komisji     

2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr  720/VI/09 z dnia
18 czerwca  2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru  na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.

§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 

  Burmistrz Gołdapi
  /-/ Marek Miros














                                                                                   Załącznik do
                                               Zarządzenia Nr 358/II/2012
                                   Burmistrza Gołdapi
                                               z dnia 3 lutego 2012r.

Burmistrz Gołdapi

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 ds. profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom

w Urzędzie  Miejskim w Gołdapi
(½  etatu)


I. Wymagania niezbędne:

1. obywatelstwo polskie;

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie;

4. nieposzlakowana opinia;

5. wykształcenie wyższe (preferowane:  socjologia, resocjalizacja);

6.znajomość uregulowań prawnych z zakresu:
Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego,
Ustaw o wychowaniu w trzeźwości, o przeciwdziałaniu narkomanii, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
Ustawa Prawo Zamówień Publicznych;

7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;

8. koncepcja pracy na ww. stanowisku.

II.Wymagania dodatkowe:

1. wskazane doświadczenie w pracy w administracji oraz z osobami uzależnionymi
 i współuzależnionymi;

2. samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole;

3. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;

4. umiejętność obsługi komputera;

5. uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami.

III. Zakres wykonywanych zadań:

1. Zwiększenie dostępności pomocy terapeutycznej i rehabilitacyjnej dla osób uzależnionych od alkoholu i narkotyków;

2. Prowadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych i przeciwdziałania narkomanii;

3. Przedstawianie Burmistrzowi do zatwierdzania  godzin otwarcia Punktu  Informacyjno-Konsultacyjnego  dla mieszkańców gminy Gołdap oraz  czasu dyżurów  specjalistów obsługujących  PIK.

4. Współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych OPS, PCPR, Zespołami interdyscyplinarnymi, pełnomocnikiem Burmistrza ds. uzależnień.
5. Koordynacja  działań związanych z profilaktyką alkoholową i przeciwdziałaniem narkomanii realizowanych przez różne organizacje społeczne oraz jednostki samorządowe.
6. Współpraca  z jednostkami oświatowymi  w zakresie działalności  wychowawczej, edukacyjnej             i  informacyjnej  wśród młodzieży, dotyczącej profilaktyki    i rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii.
7. Współpraca  z  instytucjami, organizacjami i osobami fizycznymi działającymi w sferze profilaktyki rozwiązywania problemów alkoholowych i narkomanii,
8. Diagnozowanie  potrzeb związanych z profilaktyka i rozwiązywaniem problemów alkoholowych  i narkomanii
9. Obsługa Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego.  
10.Ogłaszanie i prowadzenie konkursów na wykonywanie poszczególnych zadań w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych:
- bieżąca koordynacja i nadzór nad tymi zadaniami,
-przygotowywanie umów zawieranych w celu realizacji zadań realizowanych w ramach Gminnego Programu, kontrola wykorzystania środków przeznaczonych na realizację programów, planowanie, koordynowanie i inicjowanie działań na rzecz przeciwdziałania narkomanii w Gminie.

 
IV.Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,

-. cv (życiorys),

- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (kserokopie dyplomów ukończenia studiów wyższych),

- doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),

- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,

- oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

V.Warunki pracy:

1. Wymiar etatu: 1/2

2. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony – 6 miesięcy. Podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej, kończącej się egzaminem.
Pozytywny wynik egzaminu ze służby przygotowawczej jest jednym w warunków dalszego zatrudnienia.

VI.Inne informacje:

W grudniu 2011r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.


Wymagany dokument aplikacyjny: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub cv powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych               (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem:
 „Nabór na stanowisko ds. profilaktyki i przeciwdziałania uzależnieniom w Urzędzie Miejskim w Gołdapi ” w  Sekretariacie  Urzędu Miejskiego w Gołdapi  lub wysłać na adres Urzędu Miejskiego  w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap, w terminie do 13 lutego 2012r.

Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do urzędu. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: http://goldap.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.