Aktualności

Poniedziałek, 28 maja 2012

Zarządzenia Nr 413/VI2012 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania dofinansowania na  usuwanie, transport i utylizację  odpadów zawierających azbest  z terenu Miasta i Gminy Gołdap, ze środków pozyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie i z budżetu Gminy Gołdap.

Zarządzenie nr 413/V/2012

Burmistrza Gołdapi

z dnia 18 maja 2012 roku

 

w sprawie: wprowadzenia Regulaminu przyznawania dofinansowania na  usuwanie, transport i utylizację  odpadów zawierających azbest  z terenu Miasta i Gminy Gołdap, ze środków pozyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie i z budżetu Gminy Gołdap.

 

 

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 30 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz   Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”, przyjętego Uchwałą Nr X/60/2011 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 22 czerwca 2011 roku w sprawie: przyjęcia Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla związku Międzygminnego „Gospodarka Komunalna”  zarządzam, co następuje:

 

§ 1

Wprowadza  się „Regulamin przyznawania dofinansowania na  usuwanie, transport i utylizację  odpadów zawierających azbest  z terenu miasta i gminy Gołdap, ze środków pozyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie i z budżetu Gminy Gołdap,stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

 

Zarządzenie  podlega wywieszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

 

§ 3


 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania


 

Z-ca Burmistrza Gołdapi

/-/ Jacek Morzy