Aktualności

Środa, 29 sierpnia 2012

Zarządzenie Nr 477/VIII/2012 w/s przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

Zarządzenie Nr 477/VIII/2012

Burmistrza Gołdapi

z dnia 1 sierpnia 2012r.

 

w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze

w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

 

Na podstawie art.33 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2001r. Nr142,poz.1591) w związku z : art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r.Nr 223,poz. 1458) i §2 Zarządzenia nr 720/VI/2009 Burmistrza Gołdapi z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi” zarządzam co następuje:

 

§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji infrastrukturalnych w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji Komunalnych Urzędu Miejskiego w Gołdapi.

2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowisko urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:

1. Jolanta Mogilnicka Sekretarz Gminy - Przewodnicząca Komisji

    1. Wiesław Swatek Kierownik WIK - Członek Komisji

    2. Iwona Urban Podinspektor ds. kadr - Sekretarz Komisji

2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.

 

§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Burmistrz Gołdapi

/-/ Marek Miros

 

 

Załącznik do

Zarządzenia Nr 477/VIII/2012

Burmistrza Gołdapi

z dnia 1.08.2012r.

Burmistrz Gołdapi

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. inwestycji infrastrukturalnych w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji Komunalnych

Urzędu Miejskiego w Gołdapi

 

I. Wymagania niezbędne:

 

1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,

2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

4. nieposzlakowana opinia,

    5. wykształcenie wyższe,

    6. co najmniej rok stażu pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,

    7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,

8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa RM z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz.U. z 2007r. Nr 13, poz.82),

9. znajomość uregulowań prawnych z zakresu:

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000r. Nr 98, poz.1071 ze zm.),

  • Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623),

  • rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 lutego 2011r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623),

  • Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz.759 ze zm.),

  • Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. Nr 112, poz.1198 ze zm.),

  • Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz.93 ze zm.),

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (t.j.Dz.U. z 2007r. Nr 19, poz.115 ze zm.),

  • Ustawa z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym (t.j.Dz.U.z 2001r. Nr 142, poz.1591 ze zm.),

    10. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

    1. samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,

    2. podstawowa znajomość procedur urzędniczych,

3. umiejętność analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,

    4. umiejętność obsługi komputera,

    5. uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami.

III. Zakres wykonywanych zadań:

1) Prowadzenie spraw związanych z zadaniami inwestycyjnymi prowadzonymi przez wydział i wskazanymi przez kierownika wydziału w zakresie:

  • administracyjne przygotowanie inwestycji do realizacji,

  • współpraca ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych w toku prac w zakresie przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych,

  • nadzór nad prawidłową realizacją inwestycji,

  • prowadzenie dokumentacji z realizacji i sprawozdawczości zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE i budżetu państwa,

  • współpraca ze stanowiskiem ds. opracowywania wniosków i koordynacji projektów o dotacje unijne oraz innych źródeł w zakresie właściwego przygotowywania i realizacji (zgodnego z podpisanymi umowami) zadań oraz rozliczeń otrzymanych dofinansowań,

  • współpraca z podmiotami świadczącymi usługi sprawowania obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego oraz autorskiego w zakresie realizowanych zadań.

2) Prowadzenie ewidencji dróg i mostów gminnych.

3) Prowadzenie kompletne dokumentacji administracyjnej związanej z realizacją inwestycji budowlanych oraz prowadzenie dziennika rejestru umów, faktur.

    4) Prowadzenie dokumentacji i korespondencji związanych z realizacją inwestycji współfinansowanych ze środków UE i budżetu państwa.

    IV. Warunki pracy:

1. Wymiar etatu: 1/1

2. Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie wykonywać pracę w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji Komunalnych Urzędu Miejskiego w Gołdapi. Praca biurowo – terenowa, zespołowa.

3. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostanie zawarta na czas określony – 6 miesięcy. Podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej, kończącej się egzaminem.

Pozytywny wynik egzaminu ze służby przygotowawczej jest jednym w warunków dalszego zatrudnienia.

V. Inne informacje:

 

1. W lipcu 2012r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.

      VI. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),

  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,

  • oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

  • zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy.

 

 

Wymagany dokument aplikacyjny: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.

Dokumenty należy składać w kopertach z dopiskiem:

 

Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji infrastrukturalnych w Wydziale Infrastruktury i Inwestycji Komunalnych Urzędu Miejskiego w Gołdapi” w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gołdapi lub wysłać na adres Urzędu Miejskiego w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap, w terminie do 13 sierpnia 2012r.

Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do urzędu. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.goldap.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.