ZARZĄDZENIE Nr 1623/VIII/2022
Burmistrza Gołdapi
z dnia 17 sierpnia 2022 r.
w sprawie upoważnienia Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, w tym do wydawania decyzji administracyjnych.
Na podstawie art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559, ze zm.) w związku z 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1692), zarządzam co następuje:
§1. Upoważniam Panią Emilię Mor-Górską – Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, w tym do wydawania decyzji administracyjnych.
§2. Upoważnienia, o którym mowa w §1 udzielam na czas nieokreślony. Wygasa ono z chwilą jego cofnięcia albo rozwiązania stosunku pracy.
§3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Z up. BURMISTRZA
GOŁDAPI
(-) Joanna Magdalena Łabanowska
ZASTĘPCA BURMISTRZA