Aktualności

Poniedziałek, 29 sierpnia 2022

Zarządzenie Nr 1635/VIII/2022 Burmistrza Gołdapi z dnia 29 sierpnia 2022 r. w sprawie upoważnienia pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego

 

ZARZĄDZENIE Nr  1635/VIII/2022

Burmistrza Gołdapi

z dnia  29 sierpnia 2022 r.

 

w sprawie upoważnienia pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego.  

 

Na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1692), zarządzam co następuje:

§1.  Na wniosek Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi upoważniam:

  1. Panią Elżbietę Świętoń – pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi

do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, w tym do wydawania decyzji administracyjnych,

  1. Panią Beatę Kucman  - pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi,
  2. Panią Grażynę Kisłowską - pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi,
  3. Panią Helenę Stawińską  -  pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi,
  4. Panią Bożenę Romańczuk - pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi

do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku  węglowego, z wyłączeniem wydawania decyzji administracyjnych,

§2. Upoważnienia, o którym mowa w §1 udziela się od dnia podpisania niniejszego zarządzenia do odwołania. Rozwiązanie stosunku pracy powoduje wygaśnięcie upoważnienia.

§3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Ośrodka Pomocy Społecznej  w Gołdapi.

§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                         BURMISTRZ GOŁDAPI

                                                                                            (-) Tomasz Rafał Luto