ZARZĄDZENIE Nr 1635/VIII/2022
Burmistrza Gołdapi
z dnia 29 sierpnia 2022 r.
w sprawie upoważnienia pracowników Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego.
Na podstawie art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1692), zarządzam co następuje:
§1. Na wniosek Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi upoważniam:
- Panią Elżbietę Świętoń – pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi
do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, w tym do wydawania decyzji administracyjnych,
- Panią Beatę Kucman - pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi,
- Panią Grażynę Kisłowską - pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi,
- Panią Helenę Stawińską - pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi,
- Panią Bożenę Romańczuk - pracownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi
do prowadzenia postępowań w sprawach dotyczących wypłaty dodatku węglowego, z wyłączeniem wydawania decyzji administracyjnych,
§2. Upoważnienia, o którym mowa w §1 udziela się od dnia podpisania niniejszego zarządzenia do odwołania. Rozwiązanie stosunku pracy powoduje wygaśnięcie upoważnienia.
§3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Dyrektorowi Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
BURMISTRZ GOŁDAPI
(-) Tomasz Rafał Luto