ZARZĄDZENIE NR 2191/II/2024
Burmistrza Gołdapi
z dnia 12 lutego 2024 r.
w sprawie rozstrzygnięcia otwartego konkursu ofert
na podstawie art. 15 ust. 2 h ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U. z 2023, poz. 571) oraz § 9 ust. 9 i 10 załącznika do uchwały nr LXXXII/581/2023 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 29 listopada 2023 r. w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Gołdap z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2024, zarządza się co następuje:
§1.1. Ogłasza się wynik otwartego konkursu ofert na realizację w formie wsparcia zadania publicznego Gminy Gołdap w 2024 roku z zakresu: rozwój turystyki poprzez prowadzenie Centrum Informacji Turystycznej w Gołdapi.
2. Nazwę wyłonionego oferenta, nazwę zadania publicznego oraz wysokość przyznanych środków określa załącznik do zarządzenia.
§2. Wyniki konkursu podaje się do publicznej wiadomości poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Gołdapi www.goldap.pl.
§3. Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Współpracy, Komunikacji Społecznej i Funduszy Zewnętrznych Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
§4. Nadzór na wykonaniem zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gołdapi
Tomasz Rafał Luto