UCHWAŁA Nr XXXVIII/222//2005xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 2 grudnia 2005 r.
w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2005
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 4 ust. 1 pkt. 1 i art. 124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2003 r., Nr 15, poz. 148 z późn. zm.) uchwala się co następuje:
§ 1. Dokonać zmian w planie dochodów budżetowych na rok 2005:
1) zwiększyć plan dochodów o kwotę 2.483.772 zł, w tym:
a) dział 700 – Gospodarka mieszkaniowa:
- rozdział 70005 § 0970 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami, wpływy z różnych dochodów – 17.550 zł;
b) dział 750 – Administracja publiczna:
- rozdział 75095 § 2700 – Pozostała działalność, środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł – 12.034 zł;
c) dział 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowe, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa:
- rozdział 75107 § 2010 – Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami – 18.900 zł;
d) dział 758 – Różne rozliczenia:
- rozdział 75801 § 2920 – Część oświatowa subwencji ogólnej dla jednostek samorządu terytorialnego, subwencje ogólne z budżetu państwa – 107.200 zł;
- rozdział 75814 § 0920 – Różne rozliczenia finansowe, pozostałe odsetki – 1.650 zł;
e) dział 801 – Oświata i wychowanie:
- rozdział 80195 § 2030 – Pozostała działalność, dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) – 1.900 zł;
f) dział 851 – Ochrona zdrowia:
- rozdział 85195 § 2010 – Pozostała działalność, dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami – 120 zł;
g) dział 852 – Pomoc społeczna:
- rozdział 85212 § 2010 – Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego, dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami – 600.914 zł;
h) dział 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza:
- rozdział 85415 § 2010 – Pomoc materialna dla uczniów, dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami – 73.488 zł;
i) dział 926 – Kultura fizyczna i sport:
- rozdział 92601 § 6298 – Obiekty sportowe, środki przekazane przez pozostałe jednostki zaliczane do sektora finansów publicznych na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych jednostek niezaliczanych do sektora finansów publicznych, Finansowanie programów i projektów ze środków funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej – 1.650.015 zł;
- rozdział 92601 § 6339 – Obiekty sportowe, dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację inwestycji i zakupów inwestycyjnych własnych gmin (związków gmin), współfinansowanie programów i projektów realizowanych ze środków z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej – 1 zł;
2) zmniejszyć plan dochodów o kwotę 58.000 zł, w tym:
a) dział 852 – Pomoc społeczna:
- rozdział 85214 §2010 – Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne, dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami – 58.000 zł;
§ 2. Dokonać zmian w planie wydatków budżetowych na rok 2005:
1) zwiększyć plan wydatków kwotę 2.770.108 zł, w tym:
a) dział 010 – Rolnictwo i łowiectwo:
- rozdział 01030 § 2850 – Izby rolnicze, wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2 % uzyskanych wpływów z podatku rolnego – 1.500 zł;
b) dział 600 – Transport i łączność:
- rozdział 60016 § 3020 – Drogi publiczne gminne, wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń – 500 zł;
c) dział 700 – Gospodarka mieszkaniowa:
- rozdział 70005 § 6050 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (budowa mieszkań socjalnych) – 300.000 zł;
- rozdział 70005 § 6050 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dzielnicy uzdrowiskowej) – 19.200 zł;
d) dział 750 – Administracja publiczna:
- rozdział 75023 § 4140 – Urzędy gmin, wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych – 3.200 zł;
- rozdział 75023 § 4300 – Urzędy gmin, zakup usług pozostałych – 30.000 zł;
- rozdział 75095 § 4430 – Pozostała działalność, różne opłaty i składki – 14.000 zł;
e) dział 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa:
- rozdział 75107 § 3030 – Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, różne wydatki na rzecz osób fizycznych – 18.900 zł;
- rozdział 75107 § 4170 – Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, wynagrodzenia bezosobowe – 10.299 zł;
- rozdział 75108 § 4110 – Wybory do Sejmu i Senatu, składki na ubezpieczenia społeczne – 70 zł;
- rozdział 75108 § 4120 – Wybory do Sejmu i Senatu, składki na Fundusz Pracy – 10 zł;
- rozdział 75108 § 4170 – Wybory do Sejmu i Senatu, wynagrodzenia bezosobowe – 2.544 zł;
f) dział 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa:
- rozdział 75412 § 4300 – Ochotnicze straże pożarne, zakup usług pozostałych – 6.000 zł;
g) dział 801 – Oświata i wychowanie:
- rozdział 80101 § 4210 – Szkoły podstawowe, zakup materiałów i wyposażenia – 60.000 zł;
- rozdział 80104 § 4110 – Przedszkola, składki na ubezpieczenia społeczne – 5.000 zł;
- rozdział 80104 § 4260 – Przedszkola, zakup energii – 20.000 zł;
- rozdział 80110 § 4010 – Gimnazja, wynagrodzenia osobowe pracowników – 500 zł;
- rozdział 80110 § 4110 – Gimnazja, składki na ubezpieczenia społeczne – 7.000 zł;
- rozdział 80113 § 4010 – Dowożenie uczniów do szkół, wynagrodzenia osobowe pracowników – 20.000 zł;
- rozdział 80113 § 4110 – Dowożenie uczniów do szkół, składki na ubezpieczenia społeczne – 1.000 zł;
- rozdział 80113 § 4120 – Dowożenie uczniów do szkół, składki na Fundusz Pracy – 500 zł;
- rozdział 80113 § 4210 – Dowożenie uczniów do szkół, zakup materiałów i wyposażenia – 20.000 zł;
- rozdział 80113 § 4300 – Dowożenie uczniów do szkół, zakup usług pozostałych – 22.000 zł;
- rozdział 80195 § 4170 – Pozostała działalność, wynagrodzenia bezosobowe – 900 zł;
- rozdział 80195 § 4210 – Pozostała działalność, zakup materiałów i wyposażenia – 1.000 zł;
h) dział 851 – Ochrona zdrowia:
- rozdział 85195 § 4300 – Pozostała działalność, zakup usług pozostałych – 120 zł;
i) dział 852 – Pomoc społeczna:
- rozdział 85212 § 3110 – Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego, świadczenia społeczne – 600.914 zł;
j) dział 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza:
- rozdział 85401 § 4110 – Świetlice szkolne, składki na ubezpieczenia społeczne – 1.500 zł;
- rozdział 85415 § 3110 – Pomoc materialna dla uczniów, świadczenia społeczne – 73.488 zł;
k) dział 900 – Gospodarka komunalna i ochrona środowiska:
- rozdział 90095 § 6059 – Pozostała działalność, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych, współfinansowanie programów i projektów realizowanych ze środków z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej – 700.000 zł;
l) dział 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego:
- rozdział 92116 § 2480 – Biblioteki, dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury – 9.000 zł;
m) dział 926 – Kultura fizyczna i sport:
- rozdział 92601 § 6059 – Obiekty sportowe, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych, współfinansowanie programów i projektów realizowanych ze środków z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej – 820.963 zł;
2) zmniejszyć plan wydatków o kwotę 4.131.586 zł, w tym:
a) dział 010 – Rolnictwo i łowiectwo:
- rozdział 01010 § 4300 – Infrastruktura wodociągowa i sanitacyjna wsi, zakup usług pozostałych – 1.500 zł;
b) dział 600 – Transport i łączność:
- rozdział 60016 § 4270 – Drogi publiczne gminne, zakup usług remontowych – 500 zł;
c) dział 700 – Gospodarka mieszkaniowa:
- rozdział 70005 § 6050 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (adaptacja budynku przy ul Żeromskiego na potrzeby sądu) – 450.000 zł;
- rozdział 70005 § 6050 – Gospodarka gruntami i nieruchomościami, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (remont budynku pokoszarowego) – 200.000 zł;
d) dział 750 – Administracja publiczna:
- rozdział 75023 § 4270 – Urzędy gmin, zakup usług remontowych – 33.200 zł;
- rozdział 75095 § 4300 – Pozostała działalność, zakup usług pozostałych – 14.000 zł;
- rozdział 75095 § 6050 – Pozostała działalność, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (realizacja programu rozwoju społeczeństwa informacyjnego) – 187.500 zł;
e) dział 751 – Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa:
- rozdział 75107 § 4210 – Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zakup materiałów i wyposażenia – 3.513 zł;
- rozdział 75107 § 4300 – Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zakup usług pozostałych – 6.786 zł;
- rozdział 75108 § 4300 – Wybory do Sejmu i Senatu, zakup usług pozostałych – 2.624 zł;
f) dział 754 – Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa:
- rozdział 75412 § 4170 – Ochotnicze straże pożarne, wynagrodzenia bezosobowe – 2.000 zł;
- rozdział 75412 § 4210 – Ochotnicze straże pożarne, zakup materiałów i wyposażenia – 4.000 zł;
g) dział 801 – Oświata i wychowanie:
- rozdział 80101 § 4110 – Szkoły podstawowe, składki na ubezpieczenia społeczne – 7.000 zł;
- rozdział 80101 § 4120 – Szkoły podstawowe, składki na Fundusz Pracy – 1.000 zł;
- rozdział 80101 § 6050 – Szkoły podstawowe, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (budowa sali gimnastycznej przy SP nr 1) – 1.147.000 zł;
- rozdział 80104 § 4010 – Przedszkola, wynagrodzenia osobowe pracowników – 20.000 zł;
- rozdział 80104 § 4040 – Przedszkola, dodatkowe wynagrodzenie roczne – 5.000 zł;
- rozdział 80113 § 4040 – Dowożenie uczniów do szkół, dodatkowe wynagrodzenie roczne – 2.500 zł;
h) dział 852 – Pomoc społeczna:
- rozdział 85214 § 3110 – Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia społeczne, świadczenia społeczne – 58.000 zł;
- rozdział 85215 § 3110 – Dodatki mieszkaniowe, świadczenia społeczne – 173.000 zł;
e) dział 854 – Edukacyjna opieka wychowawcza:
- rozdział 85401 § 4270 – Świetlice szkolne, zakup usług remontowych – 1.500 zł;
f) dział 900 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska:
- rozdział 90015 § 6050 – Oświetlenie ulic, placów i dróg, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (oświetlenie ulic w mieście) – 150.000 zł;
- rozdział 90095 § 6050 – Pozostała działalność, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych – 700.000 zł;
g) dział 921 – Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego:
- rozdział 92118 § 6050 – Muzea, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (adaptacja budynku pokoszarowego na muzeum) –120.000 zł;
- rozdział 92120 § 6050 – ochrona i konserwacja zabytków, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (dokumentacja na zabytek – ruiny kościoła w Górnem) – 20.000 zł;
h) dział 926 – Kultura fizyczna i sport:
- rozdział 92601 § 6050 – Obiekty sportowe, wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych – 820.963 zł;
§ 3. Budżet po dokonanych zmianach wynosi:
1) plan dochodów budżetowych – 36.976.630 zł, w tym zmiany wg załącznika nr 1;
2) plan wydatków budżetowych – 45.492.961 zł, w tym zmiany wg załącznika nr 2;
3) wydatki inwestycyjne gminy w roku budżetowym 2005 wg załącznika nr 3;
4) wydatki związane z realizacją wieloletnich programów inwestycyjnych wg załącznika nr 4;
5) źródła sfinansowania deficytu lub rozdysponowanie nadwyżki budżetowej wg załącznika nr 5;
6) dotacje dla samorządowych instytucji kultury w roku 2005 wg załącznika nr 6.
§ 4. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gołdapi.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Gołdapi
Remigiusz Karpiński
Załącznik Nr 1
do Uchwały Nr XXXVIII/222/2005
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 02.12.2005 r.
Zmiany planu dochodów
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
Wyszczególnienie |
Plan przed zmianami |
Zmiana |
Plan po zmianach |
700 |
70005 |
0970 |
Wpływy z różnych dochodów |
45.000 |
+17.550 |
62.550 |
750 |
75095 |
2700 |
środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów), samorządów województw, pozyskane z innych źródeł |
- |
+12.034 |
12.034 |
751 |
75107 |
2010 |
dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami |
42.823 |
+18.900 |
61.723 |
758 |
75801 |
2920 |
subwencje ogólne z budżetu państwa |
8.907.381 |
+107.200 |
9.014.581 |
758 |
75814 |
0920 |
Pozostałe odsetki |
40.000 |
+1.650 |
41.650 |
801 |
80195 |
2030 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
104.500 |
+1.900 |
106.400 |
852 |
85212 |
2010 |
dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami |
5.061.045 |
+600.914 |
5.661.959 |
852 |
85214 |
2010 |
dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami |
267.000 |
-58.000 |
209.000 |
851 |
85195 |
2010 |
dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie ustawami |
- |
+120 |
120 |
854 |
85415 |
2030 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) |
169.948 |
+73.488 |
243.436 |
926 |
92601 |
6298 |
środki przekazane przez pozostałe jednostki zaliczane do sektora finansów publicznych na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych jednostek niezaliczanych do sektora finansów publicznych, Finansowanie programów i projektów ze środków funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej |
- |
+1.650.015 |
1.650.015 |
926 |
92601 |
6339 |
dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację inwestycji i zakupów inwestycyjnych własnych gmin (związków gmin),współfinansowanie programów i projektów realizowanych ze środków z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej |
299.262 |
+1 |
299.263 |
Załącznik Nr 2
do Uchwały Nr XXXVIII/222/2005
Rady Miejskiej w Gołdapi
z dnia 02.12.2005 r.
Zmiany planu wydatków
Dział |
Rozdział |
Paragraf |
Wyszczególnienie |
Plan przed zmianami |
Zmiana |
Plan po zmianach |
|
010 |
01010 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
37.000 |
-1.500 |
35.500 |
|
010 |
01030 |
2850 |
Wpłaty gmin na rzecz izb rolniczych w wysokości 2 % uzyskanych wpływów z podatku rolnego |
14.000 |
+1.500 |
15.500 |
|
600 |
60016 |
3020 |
Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń |
2.000 |
+500 |
2.500 |
|
600 |
60016 |
4270 |
Zakup usług remontowych |
536.730 |
-500 |
536.230 |
|
700 |
70005 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (adaptacja budynku przy ul Żeromskiego na potrzeby sądu) |
1.095.000 |
-450.000 |
764.200 |
|
-200.000 |
|||||||
700 |
70005 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (remont budynku pokoszarowego) |
||||
+19.200 |
|||||||
+300.000 |
|||||||
700 |
70005 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dzielnicy uzdrowiskowej) |
||||
700 |
70005 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (budowa mieszkań socjalnych) |
||||
750 |
75023 |
4140 |
Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych |
20.000 |
+3.200 |
23.200 |
|
750 |
75023 |
4270 |
Zakup usług remontowych |
100.000 |
-33.200 |
66.800 |
|
750 |
75023 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
250.000 |
+30.000 |
280.000 |
|
750 |
75095 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
310.025 |
-14.000 |
296.025 |
|
750 |
75095 |
4430 |
Różne opłaty i składki |
8.000 |
+14.000 |
22.000 |
|
750 |
75095 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (realizacja programu rozwoju społeczeństwa informacyjnego) |
187.500 |
-187.500 |
- |
|
751 |
75107 |
3030 |
różne wydatki na rzecz osób fizycznych |
18.900 |
+18.900 |
37.800 |
|
751 |
75107 |
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
5.205 |
+10.299 |
15.504 |
|
751 |
75107 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
6.375 |
-3.513 |
2.862 |
|
751 |
75107 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
10.200 |
-6.786 |
3.414 |
|
751 |
75108 |
4110 |
składki na ubezpieczenia społeczne |
845 |
+70 |
915 |
|
751 |
75108 |
4120 |
składki na Fundusz Pracy |
104 |
+10 |
114 |
|
751 |
75108 |
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
7.050 |
+2.544 |
9.594 |
|
751 |
75108 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
3.864 |
-2.624 |
1.240 |
|
754 |
75412 |
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
17.000 |
-2.000 |
15.000 |
|
754 |
75412 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
20.000 |
-4.000 |
16.000 |
|
754 |
75412 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
18.000 |
+6.000 |
24.000 |
|
801 |
80101 |
4110 |
składki na ubezpieczenia społeczne |
1.125.221 |
-7.000 |
1.118.221 |
|
801 |
80101 |
4120 |
składki na Fundusz Pracy |
152.753 |
-1.000 |
151.753 |
|
801 |
80101 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
429.184 |
+60.000 |
489.184 |
|
801 |
80101 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (budowa sali gimnastycznej przy SP nr 1) |
1.450.000 |
-1.147.000 |
303.000 |
|
801 |
80104 |
4010 |
wynagrodzenia osobowe pracowników |
515.425 |
-20.000 |
495.425 |
|
801 |
80104 |
4040 |
dodatkowe wynagrodzenie roczne |
41.725 |
-5.000 |
36.725 |
|
801 |
80104 |
4110 |
składki na ubezpieczenia społeczne |
98.780 |
+5.000 |
103.780 |
|
801 |
80104 |
4260 |
Zakup energii |
95.000 |
+20.000 |
115.000 |
|
801 |
80110 |
4010 |
wynagrodzenia osobowe pracowników |
2.600.000 |
+500 |
2.600.500 |
|
801 |
80110 |
4110 |
składki na ubezpieczenia społeczne |
492.000 |
+7.000 |
499.000 |
|
801 |
80113 |
4010 |
Wynagrodzenia osobowe pracowników |
200.000 |
+20.000 |
220.000 |
|
801 |
80113 |
4040 |
Dodatkowe wynagrodzenie roczne |
16.600 |
-2.500 |
14.100 |
|
801 |
80113 |
4110 |
składki na ubezpieczenia społeczne |
38.000 |
+1.000 |
39.000 |
|
801 |
80113 |
4120 |
składki na Fundusz Pracy |
5.000 |
+500 |
5.500 |
|
801 |
80113 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
265.000 |
+20.000 |
285.000 |
|
801 |
80113 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
84.000 |
+22.000 |
106.000 |
|
801 |
80195 |
4170 |
Wynagrodzenia bezosobowe |
2.000 |
+900 |
2.900 |
|
801 |
80195 |
4210 |
Zakup materiałów i wyposażenia |
2.000 |
+1.000 |
3.000 |
|
851 |
85195 |
4300 |
Zakup usług pozostałych |
- |
+120 |
120 |
|
852 |
85212 |
3110 |
Świadczenia społeczne |
4.854745 |
+600.914 |
5.455.659 |
|
852 |
85214 |
3110 |
Świadczenia społeczne |
559.519 |
-58.000 |
501.519 |
|
852 |
85215 |
3110 |
Świadczenia społeczne |
2.882.000 |
-173.000 |
2.709.000 |
|
854 |
85401 |
4110 |
składki na ubezpieczenia społeczne |
49.312 |
+1.500 |
50.812 |
|
854 |
85401 |
4270 |
zakup usług remontowych |
11.000 |
-1.500 |
9.500 |
|
854 |
85415 |
3110 |
Świadczenia społeczne |
169.948 |
+73.488 |
243.436 |
|
900 |
90015 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (oświetlenie ulic w mieście) |
150.000 |
-150.000 |
- |
|
900 |
90095 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
708.000 |
-700.000 |
8.000 |
|
900 |
90095 |
6059 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych, Współfinansowanie programów i projektów realizowanych ze środków z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej |
600.000 |
+700.000 |
1.300.000 |
|
921 |
92116 |
2480 |
dotacja podmiotowa z budżetu dla samorządowej instytucji kultury |
438.655 |
+9.000 |
447.655 |
|
921 |
92118 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (adaptacja budynku pokoszarowego na muzeum) |
150.000 |
-120.000 |
30.000 |
|
921 |
92120 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych (dokumentacja na zabytek – ruiny kościoła w Górnem) |
20.000 |
-20.000 |
- |
|
926 |
92601 |
6050 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych |
840.963 |
-820.963 |
20.000 |
|
926 |
92601 |
6059 |
wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych, Współfinansowanie programów i projektów realizowanych ze środków z funduszy strukturalnych, Funduszu Spójności oraz z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej |
299.262 |
+820.963 |
1.120.225 |
|