Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektor w Wydziale Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego i Dodatków Mieszkaniowych
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, których obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe,
- pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność,
- dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego – znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007 roku w sprawie przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. z 2007r., Nr 13, poz. 82),
- znajomość i umiejętność właściwej interpretacji uregulowań prawnych z zakresu:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
- ustawy z dnia 21 czerwca 2001r. o dodatkach mieszkaniowych
- ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
- ustawy z dnia 17 czerwca 1966r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
II. Wymagania dodatkowe:
- rzetelność,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- odpowiedzialność, sumienność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,
- łatwość przyswajania wiedzy, chęć podnoszenia kwalifikacji,
- uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami,
- biegła umiejętność obsługi komputera,
- mile widziany staż pracy w strukturach samorządowych,
III. Zakres wykonywanych zadań:
- przyjmowanie wniosków od osób ubiegających się o dodatek mieszkaniowy wraz z niezbędnymi dokumentami,
- rozpatrywanie wniosków,
- prawidłowe naliczanie wysokości dodatków mieszkaniowych,
- przygotowywanie list wypłat przyznanych dodatków mieszkaniowych,
- przygotowywanie i wydawanie decyzji administracyjnych o przyznaniu bądź odmowie przyznania dodatku mieszkaniowego,
- prowadzenie korespondencji z zakresu dodatków mieszkaniowych,
- prowadzanie i aktualizacja danych osobowych osób ubiegających się o dodatki mieszkaniowe w systemie informatycznym,
- planowanie dodatków mieszkaniowych i sprawozdawczość,
- przygotowywanie projektów tytułów wykonawczych obejmujących należności wynikających z decyzji w sprawie zwrotu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,
IV. Warunki pracy:
- wymiar etatu: 1/1,
- osoba zatrudniona będzie wykonywać pracę w Wydziale Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego i Dodatków Mieszkaniowych,
- praca biurowa - w pomieszczeniach OPS, praca w terenie - przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w miejscu zamieszkania wnioskodawców,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa zostaje zawarta na czas określony – 6 miesięcy. Podczas trwania umowy pracownik zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej, kończącej się egzaminem. Pozytywny wynik egzaminu ze służby przygotowawczej jest jednym z warunków dalszego zatrudnienia.
V. Inne informacje:
- W lutym 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, zatrudnienie, dodatkowe kwalifikacje (kursy, szkolenia),
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie, że stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
- zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Podinspektor w Wydziale Świadczeń Rodzinnych, Funduszu Alimentacyjnego i Dodatków Mieszkaniowych” w Sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi pokój Nr 13 lub przesłać na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jaćwieska 9, 19-500 Gołdap w terminie do 25 marca 2013r. godz. 13.00.
Dokumenty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej pod adresem goldap.pl, stronie internetowej opsgoldap.com.pl oraz tablicy ogłoszeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi.
Gołdap, 14 marca 2013 rok
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi
Agnieszka Iwanowska