Aktualności

Poniedziałek, 15 lipca 2013

NABÓR NA STANOWISKA Terapeuta-Pedagog w Środowiskowym Domu Samopomocy

Zarządzenie Nr 697 /VII/2013

Burmistrza Gołdapi

z dnia 12 lipca 2013r.

 

w sprawie przeprowadzenia naboru na wolne stanowiska: Terapeuta-Pedagog

w Środowiskowym Domu Samopomocy w Gołdapi.

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U z 2013r., poz.954) w związku z art. 11 ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458), zarządzam co następuje:

 

§1.1.Ogłasza się nabór kandydatów na dwa stanowiska: Terapeuta-Pedagog Środowiskowego Domu Samopomocy w Gołdapi.

2.Wymagania i kwalifikacje, jakie powinni posiadać kandydaci przystępujący do naboru, sposób ich udokumentowania oraz warunki przyjmowania dokumentów aplikacyjnych określone zostały w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

§2.1.W celu przeprowadzenia czynności naboru na wolne stanowiska urzędnicze – ustala się Komisję w składzie:

1. Jolanta Mogilnicka - Przewodnicząca Komisji

    1. Piotr Komocki - Członek Komisji

    2. Aneta Wielgus - Członek Komisji

    3. Iwona Urban - Sekretarz Komisji

2.Komisja działa w trybie i na zasadach określonych w Zarządzeniu Nr 720/VI/09 z dnia 18 czerwca 2009r. w sprawie wprowadzenia „Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Gołdapi”.

 

§ 3. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Gminy.

 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

Burmistrz Gołdapi

Marek Miros

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik do

Zarządzenia Nr 697/VII/2013

Burmistrza Gołdapi

z dnia 12 lipca 2013r.

 

BURMISTRZ GOŁDAPI

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKA

Terapeuta-Pedagog w Środowiskowym Domu Samopomocy

 

I. LICZBA LUB WYMIAR ETATÓW:

2 etaty

 

II. PODSTAWOWE OBOWIĄZKI:

Do obowiązków Terapeuty-Pedagoga należy w szczególności:

  1. Wykonywanie diagnozy pedagogicznej specjalnej dla każdego uczestnika Domu,

  2. Planowanie form zajęć wspierająco – aktywizujących takich jak: treningi, zajęcia terapeutyczne, warsztatowe dla uczestników Domu,

  3. Opracowywanie planów i celów oddziaływań psychopedagogicznych dostosowanych do stanu zdrowia psychicznego, problemów i potrzeb uczestników,

  4. Obserwacja stanu psychicznego uczestników i formułowanie diagnozy na potrzeby psychopedagogiki,

  1. Przeprowadzanie zajęć i szkoleń z zakresu pedagogiki specjalnej oraz popularyzowanie osiągnięć z tej dziedziny,

  2. Prowadzenie pracy wspierająco – aktywizującej poprzez zastosowanie odpowiednich technik i form pedagogiki specjalnej,

  3. Utrzymywanie stałej współpracy ze specjalistami różnych nauk, terapeutami oraz instytucjami na rzecz ochrony zdrowia człowieka a także z członkami zespołu wspierająco – aktywizującego i przełożonymi oraz rodzinami uczestników Domu,

  4. Ocenianie efektywności form terapii zajęciowej na funkcjonowanie uczestników,

  5. Rejestrowanie informacji o osobach poddawanych wsparciu, procesie realizacji działań wspierająco – aktywizujących w tym terapeutycznych podejmowanych wobec uczestników,

  6. Organizowanie imprez o charakterze integracyjnym w Domu i poza placówką,

  7. Prowadzenie treningów umiejętności społecznych i zajęć terapeutycznych w formie indywidualnej lub grupowej zgodnie z aktualną diagnozą uczestnika,

  8. Prowadzenie dokumentacji pracy własnej,

III.WYMAGANIA NIEZBĘDNE WOBEC OSOBY KANDYDUJĄCEJ:

  1. wykształcenie wyższe pedagogiczne,

  2. co najmniej 5-letni staż pracy,

  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

  5. obywatelstwo polskie,

  6. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku Terapeuty – Pedagoga ŚDS.

 

IV. WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. znajomość przepisów z zakresu:

- pomocy społecznej,

- ochrony zdrowia psychicznego,

- rozporządzenia MPiPS w sprawie środowiskowych domów samopomocy.

 

V. UMIEJĘTNOŚCI:

  1. pracy w zespole,

  2. postępowania z osobami starszymi i osobami z zaburzeniami psychicznymi,

  3. analitycznego myślenia, inicjatywa i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,

  4. pracy pod presją czasu, duża odporność na stres,

 

VI. WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:

  • list motywacyjny,

  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

  • CV (życiorys) z opisem przebiegu pracy zawodowej,

  • kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  • doświadczenie zawodowe (kserokopie świadectw pracy) oraz inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.),

  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,

  • oświadczenia kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • zaświadczenie o zatrudnieniu, w przypadku trwania stosunku pracy.

     

Jeden z wymaganych dokumentów aplikacyjnych: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV powinien być opatrzony własnoręcznym podpisem oraz klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)”.

 

 

VII. INFORMACJE DODATKOWE:

1. W czerwcu 2013r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

2. Osoba, której w wyniku postępowania naboru zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia jest zobowiązana do złożenia informacji z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności sądowej.

 

VIII. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

 

Dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu lub przesłać pocztą w zamkniętych kopertach do dnia 24.07.2013r. na adres:

Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Terapeuty – Pedagoga ŚDS w Gołdapi”

Aplikacje, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane, decyduje data wpływu do urzędu. Złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.

Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia testu w celu weryfikacji kandydatów.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.goldap.pl