Burmistrz Gołdapi
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Radcy Prawnego
I. Wymagania niezbędne:
-
obywatelstwo polskie,
-
wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,
-
tytuł zawodowy radcy prawnego wraz z wpisem na właściwą listę radców prawnych - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 lipca 1982 o radcach prawnych (t.j. Dz.U.2015.507 z późn. zm.),
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za przestępstwo: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
-
wysoki poziom wiedzy merytorycznej i biegła znajomość przepisów oraz aktualnego orzecznictwa w zakresie prawa administracyjnego procesowego oraz materialnego, prawa zamówień publicznych, prawa pracy, prawa cywilnego i finansów publicznych.
II. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe w świadczeniu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub jednostek organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego,
-
posiadanie prawo jazdy kategorii B i umiejętność kierowania samochodem,
-
umiejętność obsługi komputera i posługiwania się komputerowym oprogramowaniem narzędziowym w postaci systemów informacji prawnej,
-
bardzo dobra organizacja czasu pracy i wysoka kultura osobista,
-
zdolność analitycznego myślenia,
-
bardzo duża dyspozycyjność i komunikatywność,
-
inicjatywa i pełna samodzielność w działaniu,
-
zdyscyplinowanie i terminowość realizacji zadań,
-
sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
uprzejmość i życzliwość w kontaktach z interesantami,
-
wysoka motywacja do dalszego doskonalenia zawodowego (szczególnie w w/w preferowanych obszarach prawa i administracji).
III. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku na II piętrze Urzędu oraz praca w terenie. Bezpieczne warunki pracy. Budynek wyposażony jest w podjazd umożliwiający wjazd do budynku wózkiem inwalidzkim, nie posiada windy. Praca przy sztucznym/naturalnym świetle. Toalety niedostosowane do wózków inwalidzkich.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze, przemieszczaniem
się wewnątrz budynku oraz pracą w terenie, bezpośredni kontakt z interesantami. Obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w tygodniu w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym, (wykonywanie czynności w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gołdapi wynosi
8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w tygodniu w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym). Zatrudnienie po zakończeniu i rozstrzygnięciu wyniku naboru.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: obejmuje zapewnienie kompleksowej obsługi prawnej Urzedu Miejskiego w Gołdapi, a w szczególności:
-
opiniowanie pod względem formalno-prawnym i redakcyjnym aktów prawnych Burmistrza oraz projektów uchwał kierowanych pod obrady Rady Miejskiej;
-
obsługę prawną organów gminy,
-
doradztwo prawne (udzielanie porad prawnych sporządzanie opinii prawnych, opiniowanie pod względem formalno-prawnym umów, projektów pism urzędowych) na rzecz pracowników Urzedu Miejksiego w Gołdapi,
-
prowadzenie rejestru spraw sądowych,
-
uczestnictwo w rokowaniach, opiniowaniu projektów umów i porozumień ze szczególnym zwróceniem uwagi w tych umowach/porozumieniach na zabezpieczenie interesów prawno-gospodarczych Gminy;
-
zastępstwo prawne i procesowe (czynne i bierne) przed sądami, trybunałami i innymi organami orzekającymi,
-
przygotowanie i aktualizacja danych do Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronę internetową Urzędu ze swojego zakresu działania;
-
sporządzanie, opiniowanie i konsultowanie wewnętrznych uregulowań prawnych Gminy,
-
przestrzeganie zasad dotyczących archiwizacji oraz czynności kancelaryjnych w tym elektronicznego obiegu dokumentów;
-
sporządzania opinii/stanowisk prawnych na zlecenie Burmistrza, Z-cy Burmistrza
i Kierowników Wydziałów, -
bezpośrednie konsultacje prawne z udziałem Burmistrza i/lub Z-cy Burmistrza;
-
wykonywanie innych prac zleconych doraźnie przez Burmistrza lub Z-cę Burmistrza.
V. Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny,
-
CV - życiorys ze zdjęciem, zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni,
-
kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
-
kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
-
wykształcenie (dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz inne kserokopie dodatkowych dokumentów świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach itp.),
-
uzyskanie tytułu zawodowego radcy prawnego i dokonanie wpisu na właściwą listę radców prawnych,
-
staż pracy (np. świadectw pracy potwierdzające doświadczenie zawodowe a w przypadku trwania stosunku pracy oświadczenie kandydata określające staż pracy u obecnego pracodawcy lub zaświadczenie o zatrudnieniu od pracodawcy,
-
wymagane doświadczenie zawodowe w preferowanych obszarach (np. umowy, kontrakty, zakresy obowiązków, referencje)
-
niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych;
-
oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia, stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania ww. stanowiska,
-
oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
załączone dokumenty: list motywacyjny i życiorys powinny być podpisane i opatrzone następującą klauzulą: „Wyrażam zgodę na:
-
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014, poz. 1202)”. -
przeprowadzenie wywiadu środowiskowego w dotychczasowych miejscach mojej pracy i nauki w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przeze mnie nieposzlakowanej opinii, dla potrzeb procesu naboru na stanowisko radcy prawnego w Urzędzie Miejskim w Gołdapi, prowadzonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U z 2014 poz. 1202 z późn. zm.)”;
VI. Termin i miejsce składania dokumentów: a) osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert osobiście w sekretariacie Urzędu Urząd Miejski w Gołdapi, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, b) oferty muszą znajdować się w zamkniętych kopertach opatrzonych dopiskiem: „Nabór na stanowisko Radcy Prawnego''. c) Termin składania ofert: do dnia 21.10.2015 r. do godz.15:15 - decyduje data wpływu oferty d) dokumenty złożone po upływie wyżej wymienionego terminu nie będą rozpatrywane, e) złożone oferty będą badane pod względem kompletności i spełniania przez kandydatów wymagań formalnych na wskazane kierownicze stanowisko urzędnicze. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Informacja o wyniku naboru zostanie upowszechniona w Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.goldap.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Burmistrz Gołdapi /-/ Tomasz Luto
|