Aktualności

Poniedziałek, 27 grudnia 2021

GPO.6220.27.2020 wniosek o wydanie decyzji środowiskowej oraz zawiadomienie -obwieszczenie - budowa farmy fotowoltaicznej, działka nr 191/27 obręb Kozaki

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

w formie publicznego OBWIESZCZENIA

 

Na podstawie art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r., kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm. – dalej k.p.a.), w związku z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.)

 

zawiadamia się, że:

 

  1. na wniosek Jana Ireneusza Truchana wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz ze stacją transformatorową, linią napowietrzno-kablową średniego napięcia SN-15 kV, instalacjami kablowymi niskiego napięcia nn-0,8 kV oraz ogrodzeniem terenu. Inwestycja planowana jest na terenie działki nr 191/27 obręb Kozaki, w gminie Gołdap, powiecie gołdapskim, woj. warmińsko-mazurskim.
  2. Organem właściwym do wydania decyzji, oraz rozpatrywania uwag i wniosków jest Burmistrz Gołdapi, natomiast organami właściwymi do opiniowania i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w Giżycku oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gołdapi
  3. Wnioskowane przedsięwzięcie wymienione jest w §3 ust. 1 pkt 54 lit. a), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019, poz. 1839).

Wobec powyższego informuje się o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Wydziału Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy ul. Plac Zwycięstwa 14, pok. Nr 25.

Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii oraz ewentualnych uzgodnień.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności okresów zawieszenia postepowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo innych przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 41 §1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenia pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Wskazana w piśmie data wszczęcia postępowania jest jednoznaczna z dniem publicznego obwieszczenia, ogłoszenia, udostępnienia na BIP.

Zgodnie z  art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia jego umieszczenia.

Publicznie dostępny wykaz

Lp.

Karta informacyjna

1

Numer karty/rok

2021

2

Rodzaj dokumentu

Wniosek

3

Temat dokumentu

ochrona powietrza,

ochrona wód,

ochrona powierzchni ziemi,

ochrona przed hałasem,

ochrona przed polami elektromagnetycznymi,

ochrona kopalin,

ochrona zwierząt oraz roślin,

4

Nazwa dokumentu

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

5

Zakres przedmiotowy dokumentu – opis dokumentu

Budowa elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 4 MW wraz ze stacją transformatorową, linią napowietrzno-kablową średniego napięcia SN-15 kV, instalacjami kablowymi niskiego napięcia nn-0,8 kV oraz ogrodzeniem terenu

6

Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju

Woj. Warmińsko-Mazurskie, powiat Gołdapski, gmina Gołdap

7

Znak sprawy

GPO.6220.27.2021

8

Dokument wytworzył

Jan Ireneusz Truchan

 

9

Data dokumentu

18.06.2021 r.

10

Dokument zatwierdził

Jan truchan

11

Data zatwierdzenia dokumentu

14.12.2021 r.

12

Miejsce przechowywania dokumentu

Wydział GPO, pok. 25

13

Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu

j.w.

14

Czy dokument jest ostateczny tak/nie

-

15

Numery kart innych dokumentów w sprawie

-

16

Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie

-

17

Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji

-

18

Uwagi

-