ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
w formie publicznego OBWIESZCZENIA
Na podstawie art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r., kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm. – dalej k.p.a.), w związku z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 247 z późn. zm.)
zawiadamia się, że:
- na wniosek z dnia 31.12.2021 r., KENSUS Sp. z o.o. Sp. k., wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie hali produkcyjno-magazynowej do produkcji elementów taboru kolejowego, na terenie SSSE Podstrefa Gołdap, na działkach nr ew. 224/173, 224/176, obręb Bałupiany, gmina Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie.
- Organem właściwym do wydania decyzji, oraz rozpatrywania uwag i wniosków jest Burmistrz Gołdapi, natomiast organami właściwymi do opiniowania i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w Giżycku oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gołdapi
- Wnioskowane przedsięwzięcie wymienione jest w §3 ust. 1 pkt 18 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019, poz. 1839).
Wobec powyższego informuje się o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Wydziału Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy ul. Plac Zwycięstwa 14, pok. Nr 25.
Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii oraz ewentualnych uzgodnień.
Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności okresów zawieszenia postepowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo innych przyczyn niezależnych od organu.
Zgodnie z art. 41 §1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenia pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.
Wskazana w piśmie data wszczęcia postępowania jest jednoznaczna z dniem publicznego obwieszczenia, ogłoszenia, udostępnienia na BIP.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia jego umieszczenia.
Otrzymują:
1. Wnioskodawca
2. Strony postępowania poprzez umieszczenie na stronie BIP oraz tablicy ogłoszeń na zewnątrz siedziby urzędu
3. Strony postępowania poprzez umieszczenie na tablicy ogłoszeń właściwego sołectwa
Do wiadomości:
4. Instytucje uzgadniające
5. Starostwo Powiatowe w Gołdapi
6. Wydział Infrastruktury i Inwestycji Komunalnych w miejscu
7. A/a
Publicznie dostępny wykaz
Lp. |
Karta informacyjna |
|
1 |
Numer karty/rok |
2021 |
2 |
Rodzaj dokumentu |
Wniosek |
3 |
Temat dokumentu |
ochrona powietrza, ochrona wód, ochrona powierzchni ziemi, ochrona przed hałasem, ochrona przed polami elektromagnetycznymi, ochrona kopalin, ochrona zwierząt oraz roślin, |
4 |
Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
5 |
Zakres przedmiotowy dokumentu – opis dokumentu |
budowia hali produkcyjno-magazynowej do produkcji elementów taboru kolejowego, na terenie SSSE Podstrefa Gołdap, na działkach nr ew. 224/173, 224/176, obręb Bałupiany, gmina Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie |
6 |
Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
Woj. Warmińsko-Mazurskie, powiat Gołdapski, gmina Gołdap |
7 |
Znak sprawy |
GPO.6220.1.2022 |
8 |
Dokument wytworzył |
Kensus Sp. z o.o. Sp.k. |
9 |
Data dokumentu |
31.12.2021 r. |
10 |
Dokument zatwierdził |
Piotr Becz |
11 |
Data zatwierdzenia dokumentu |
31.12.2021 r. |
12 |
Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział GPO, pok. 25 |
13 |
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
j.w. |
14 |
Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
- |
15 |
Numery kart innych dokumentów w sprawie |
- |
16 |
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
- |
17 |
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
- |
18 |
Uwagi |
- |