Aktualności

Wtorek, 8 marca 2022

GPO.6220.16.2021 zawiadomienie o nowym terminie załatwienia sprawy

8 marca 2022 r.

Urząd Miejski w Gołdapi                                                             

Plac Zwycięstwa 14

19-500 Gołdap

GPO.6220.16.2021                                                      

                                                                      

 

ZAWIADOMIENIE

 

Na podstawie art. 36 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r., kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), w związku z prowadzonym postępowaniem o wydanie decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej Gołdap o łącznej mocy do 100 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działkach ewidencyjnych nr 203/3, 203/4, 203/5, 203/6, 198/5, 201/6, 201/8, 191/27, 197/1, 204, 202, 193 obręb Kozaki w gminie Gołdap, powiecie gołdapskim, woj. warmińsko-mazurskim, z wniosku VRS 3 Sp. z o.o., Urząd Miejski w Gołdapi, Wydział Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości, zawiadamia Strony, że ze względu na trudny charakter sprawy oraz oczekiwanie na uzgodnienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie, nie może być rozpatrzona w ustawowym terminie.

Rozstrzygnięcie w sprawie zostanie wydane do 15 kwietnia 2022 roku.

Ponadto informuję, że zgodnie z art. 37 § 3 1 k.p.a. w przypadku stwierdzenia bezczynności lub przewlekłości prowadzonego postępowania stronie przysługuje prawo do wniesienia ponaglenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie.

Akta sprawy, są do wglądu w siedzibie Wydziału Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości, przy ul. Plac Zwycięstwa 14, w pok. 25.