Urząd Miejski w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14
19-500 GOŁDAP
GPO.6220.6.2022
ZAWIADOMIENIE
o wydaniu postanowienia określającego zakres raportu
Na podstawie art. 10 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.), w celu zapewnienia stronom pełnego i czynnego udziału w postępowaniu o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz magazynami energii na działce nr 135, 137/1 w obrębie Juchnajcie, gm. Gołdap, powiat gołdapski, woj. warmińsko-mazurskie.
Wobec powyższego informuję o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Wydziału Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy ul. Plac Zwycięstwa 14, pok. Nr 25.
Zainteresowane strony mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia.
Z up. BURMISTRZA
mgr inż. Anita Germaniuk
ZASTĘPCA KIEROWNIKA
WYDZIAŁU GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ