Aktualności

Wtorek, 28 marca 2023

GPO.6220.17.2021 obwieszczenie o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa - budowa farmy fotowoltaicznej, działka nr 224/3 obręb Kozaki - M.W.Potepa

          Gołdap, 28 marca 2023 r.

Urząd Miejski w Gołdapi                                                                       

Plac Zwycięstwa 14

19-500 Gołdap

GPO.6220.17.2021                                                      

                                                                      

OBWIESZCZENIE

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

 

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.), Burmistrz Gołdapi, w ramach prowadzonego postępowania o wydanie decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie farmy fotowoltaicznej o mocy do 4 MW, projektowanej na działce o nr ew. 224/3 obręb 0017 Kozaki, gmina Gołdap, powiat gołdapski, województwo warmińsko-mazurskie, z wniosku Marzeny i Wojciecha Potepów, zawiadamia o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (wraz z jego uzupełnieniami) oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału GPO  Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, pok. 25, II piętro, w godzinach pracy tut. Urzędu, w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: pom@goldap.pl w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 28.03.2023 r. do dnia 28.04.2023 r.  

 

Organ administracji właściwy do wydania decyzji ww. sprawie: Burmistrz Gołdapi;

 

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Gołdapi przed wydaniem decyzji, a informacje o tym, w jaki sposób zostały uwzględnione pod uwagę i w jakim zakresie, Burmistrz Gołdapi wskaże w uzasadnieniu decyzji.