Aktualności

Środa, 12 czerwca 2024

GPO.6220.6.2022 obwieszczenie o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa - budowa instalacji fotowoltaicznej działki nr 135, 137/1 obręb Juchnajcie

GPO.6220.6.2022

 

OBWIESZCZENIE BURMISTRZA GOŁDAPI

o postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz art. 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r.  o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.), Burmistrz Gołdapi, w ramach prowadzonego postępowania o wydanie decyzji środowiskowej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10MW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz magazynami energii na działce nr 135, 137/1 w obrębie Juchnajcie, gm. Gołdap, powiat gołdapski, woj. warmińsko-mazurskie z wniosku Projekt-Solartechnik Development Sp. z o.o., zawiadamia o możliwości zapoznania się z treścią raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (wraz z jego uzupełnieniami) oraz z pozostałą niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Wydziału GPO Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, pok. 25, II piętro, w godzinach pracy tut. Urzędu, w formie pisemnej lub elektronicznej na adres: pom@goldap.pl w terminie 30 dni od dnia publicznego ogłoszenia tj. od dnia 04.06.2024 r. do dnia 04.07.2024 r.  

Organ administracji właściwy do wydania decyzji ww. sprawie: Burmistrz Gołdapi;

Złożone uwagi i wnioski zgłoszone w związku z udziałem społeczeństwa zostaną rozpatrzone przez Burmistrza Gołdapi przed wydaniem decyzji, a informacje o tym, w jaki sposób zostały uwzględnione pod uwagę i w jakim zakresie, Burmistrz Gołdapi wskaże w uzasadnieniu decyzji.