Informuję o złożonym wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wg dany które zawarte są w karcie informacyjnej:
Publicznie dostępny wykaz
Lp. |
Karta informacyjna |
|
1 |
Numer karty/rok |
2024 |
2 |
Rodzaj dokumentu |
Wniosek |
3 |
Temat dokumentu |
ochrona powietrza, ochrona wód, ochrona powierzchni ziemi, ochrona przed hałasem, ochrona przed polami elektromagnetycznymi, ochrona kopalin, ochrona zwierząt oraz roślin, |
4 |
Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach |
5 |
Zakres przedmiotowy dokumentu – opis dokumentu |
Budowa i eksploatacja elektrowni fotowoltaicznej o mocy do 14 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz z możliwością budowy magazynów energii na działce numer 172/8 gmina Gołdap, obręb Kośmidry |
6 |
Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
Woj. Warmińsko-Mazurskie, powiat Gołdapski, gmina Gołdap |
7 |
Znak sprawy |
GPO.6220.14.2024 |
8 |
Dokument wytworzył |
OPTISOL Sp. o.o. |
9 |
Data dokumentu |
02.12.2024 r. |
10 |
Dokument zatwierdził |
Mateusz Tabaczka |
11 |
Data zatwierdzenia dokumentu |
04.12.2024 r. |
12 |
Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział GPO, pok. 25 |
13 |
Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
j.w. |
14 |
Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
- |
15 |
Numery kart innych dokumentów w sprawie |
- |
16 |
Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
- |
17 |
Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
- |
18 |
Uwagi |
- |