Nazwa sprawy: |
Wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym |
Podstawa prawna: |
Art.49 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. - Prawa o aktach stanu cywilnego (tj. Dz. U.2020 poz. 463 ze zm.) |
Wymagane dokumenty: |
Dowód tożsamości osoby składającej wniosek. Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia. |
Opłaty: |
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 38 złOpłatę uiszcza się w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi lub na konto, a dowód wpłaty dołącza do wniosku. |
Kasa Urzędu: |
Kasa Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, parter, pok. nr 3, czynna w godz. 8.00 – 14.00. Kasa przyjmuje opłatę skarbową. |
Nr konta Urzędu:
|
PKO BP S.A. oddz. Ełk 38 1020 4724 0000 3002 0007 5929 |
Sposób dostarczenia dokumentów:
|
Wniosek składa się osobiście lub w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. |
Miejsce złożenia dokumentów: |
Wniosek składa się do wybranego Kierownika USC. |
Sprawę załatwia i udziela szczegółowych wyjaśnień: |
Urząd Stanu Cywilnego w Gołdapi, pok. 37 i 38 (II piętro Urzędu Miejskiego w Gołdapi) , tel. 87 615 60 22. |
Godziny urzędowania |
poniedziałek - od 8.00 do 16.00 wtorek- piątek – od 7.15 do 15.15. |
Termin załatwienia sprawy:
|
Zaświadczenie wydaje się niezwłocznie, nie dłużej niż do 10 dni od złożenia wniosku. |
Sposób załatwienia sprawy:
|
Zaświadczenie wydawane jest osobie, której dotyczy. Zaświadczenie jest ważne przez okres 6 miesięcy od daty jego sporządzenia. |
Odwołanie:
|
W terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji o odmowie wydania zaświadczenia stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Wojewody Warmińsko-Mazurskiego za pośrednictwem Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Gołdapi. |
Informacje dodatkowe:
|
|