Zarządzeniem Nr 290/I/2025 Burmistrza Gołdapi z dnia 27 stycznia 2025 r. w sprawie zasad ubiegania się o środki finansowe na realizację zadań objętych Gminnym Programem Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Gołdap na lata 2023-2026, w roku 2025, ogłasza się nabór wniosków na dofinansowanie zadań z zakresu profilaktyki uzależnień.
Wniosek do Burmistrza Gołdapi o przyznanie środków finansowych na realizację zadania w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Gołdap na lata 2023-2026, w roku 2025 należy złożyć wraz z wymaganymi załącznikami w terminie od dnia 27.01.2025 r. do dnia 14.02.2025 r. w Punkcie Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu wniosku do Urzędu Miejskiego w Gołdapi.
Termin rozpoczęcia realizacji zadania, nie wcześniej niż od dnia 01.03.2025 r.
Wszystkie dokumenty potrzebne do przystąpienia do naboru wniosków dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Gołdapi pod adresem: https://bip.goldap.pl w zakładce Urząd - Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych - Wnioski i ogłoszenia.
Bezpośredni link do ogłoszenia: https://bip.goldap.pl/pl/1558/35858/podglad.html
Gmina Gołdap w roku 2025 na realizację zadań objętych naborem wniosków w ramach Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Gołdap w latach 2023-2026, zaplanowała kwotę 240 000,00 zł.
Uwaga! Nastąpiła zmiana zasad ubiegania się o środki finansowe na realizację zadań objętych Programem oraz wszystkich formularzy.
Planowane jest zorganizowanie szkolenia dla wszystkich chętnych Wnioskodawców. Zawiadomienie o terminie szkolenia zostanie zamieszczone na stronie naboru wniosków.