Nabór na wolne stanowisko urzędnicze podinspektora ds. ochrony i dzierżawy gruntów pozostałych.

BURMISTRZ  GOŁDAPI xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

PODINSPEKTORA  ds. ochrony środowiska i dzierżawy gruntów pozostałych

nazwa stanowiska pracy

W WYDZIALE  GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ,OCHRONY ŚRODOWISKA I NIERUCHOMOŚCI

W URZĘDZIE MIEJSKIM W GOŁDAPI PLAC ZWYCIĘSTWA 14

  

1.Do naboru może przystąpić osoba , która posiada :

a)    obywatelstwo polskie,

b)       pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

c)       wykształcenie minimum średnie – specjalność leśnictwo;

d)       znajomość obsługi komputera i programów minimum OPEN OFFICE;

e)      doświadczenie zawodowe min. 3 lata;

f)        znajomość uregulowań prawnych z zakresu samorządu terytorialnego i administracyjnego

      oraz ,

                          nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie.

 

     2.   Wymagania dodatkowe:

                   a) prawo jazdy kat.B

b) doświadczenie zawodowe w administracji publicznej  

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a.       prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji  w sprawach określonych w ustawach : o ochronie przyrody, o lasach , prawo łowieckie prawo ochrony środowiska;

b.       wykonywaniem prac administracyjnych i terenowych związanych z nadzorem nad zalesieniem;

c.       załatwianie spraw związanych z projektami prac geologicznych przedstawianych przez podmioty gospodarcze;

d.       przygotowywanie dokumentacji związanej z dzierżawą  gruntów  pod budynkami usługowymi, gospodarczymi , garażami na wsi i w mieście;

e.       naliczanie opłat z tytułu dzierżawy gruntów;

f.         współpraca z Nadleśnictwem w Gołdapi i w Olecku i Starostwem Powiatowym w Gołdapi;

g.       wykonywanie lustracji w terenie –  około 10 godz.  tygodniowo.

 

4.       Wymagane dokumenty:

a.       życiorys (CV);

b.       list motywacyjny;

c.       kserokopie świadectw pracy;

d.       dokument poświadczający wykształcenie ;

e.       kwestionariusz osobowy;

f.         referencje i opinie  z dotychczasowych miejsc pracy;

g.       oświadczenie kandydata o niekaralności  za przestępstwo umyślne;

h.       inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

 

Wymagane dokumenty  należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 w sekretariacie pok. Nr 12 w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko PODINSPEKTORA  W WYDZIALE GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ, OCHRONY ŚRODOWISKA I NIERUCHOMOŚCI    w terminie do dnia  6 stycznia 2006r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.

 

Gołdap dnia 2005-12-20

Burmistrz Gołdapi

Marek Miros