BURMISTRZ GOŁDAPI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE :
SZEF GMINNEGO ZESPOŁU REAGOWANIA KRYZYSOWEGO
W URZĘDZIE MIEJSKIM W GOŁDAPI PLAC ZWYCIĘSTWA 14
1. Do naboru może przystąpić osoba , która posiada:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
c) status żołnierza - stopień oficerski: major lub wyższe,
d) staż pracy – 10 lat,
e) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
f) znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej,
g) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
h) nieposzlakowaną opinię,
2. Wymagania dodatkowe:
a)umiejętność samodzielnego organizowania pracy,
b)komunikatywność,
c)staż pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem kryzysowym
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a)opracowywanie i realizacja rocznych planów pracy,
b)opracowywanie i realizacja planów reagowania kryzysowego,
c)zwoływanie na polecenie Burmistrza posiedzeń Gminnego zespołu reagowania Kryzysowego,
d)sporządzanie raportów bieżących i okresowych, kart zdarzeń,
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) kserokopie świadectw pracy
d) dokument poświadczający wykształcenie i stopień wojskowy
e) kwestionariusz osobowy
f) referencje i opinie z dotychczasowych miejsc pracy.
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne.
h) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap w sekretariacie Urzędu lub listownie w zamkniętej kopercie z adnotacją: Naboru na stanowisko urzędnicze SZEF GMINNEGO REAGOWANIA KRYZYSOWEGO w terminie do dnia 19 STYCZNIA 2007r.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.goldap.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Gołdapi.
Organizowany nabór dotyczy pracy w niepełnym wymiarze czasu - ½ etatu.
Wymagane dokumenty : list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą z dn. 22.03.1999 o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami)”.
Burmistrz Gołdapi
Marek Miros
Poniedziałek, 7 września 2009