GPO.6220.12.2022 wniosek - wszczęcie postępowania w formie obwieszczenia - budowa farmy fotowoltaicznej działak nr 181/3 obręb Bałupiany - karta informacyjna

Urząd Miejski w Gołdapi                                                                               

Plac Zwycięstwa 14

19-500 Gołdap

GPO.6220.12.2022                                           

 

ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA

w formie publicznego OBWIESZCZENIA

 

Na podstawie art. 61 § 4 i 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r., kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm. – dalej k.p.a.), w związku z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r., o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 z późn. zm.)

 

zawiadamia się, że:

 

  1. na wniosek 30.09.2022 r. PCWO ENERGY PROJEKT Sp. z o.o., wszczęto postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji polegającej na budowie farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr 181/3 w obrębie Bałupiany, gmina Gołdap.
  2. Organem właściwym do wydania decyzji, oraz rozpatrywania uwag i wniosków jest Burmistrz Gołdapi, natomiast organami właściwymi do opiniowania i dokonania uzgodnień są: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie, Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w Giżycku oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gołdapi
  3. Wnioskowane przedsięwzięcie wymienione jest w §3 ust. 1 pkt 54 a), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019, poz. 1839).

Wobec powyższego informuje się o uprawnieniach wszystkich Stron tego postępowania wynikających z art. 10 k.p.a. do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.

Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Wydziału Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości Urzędu Miejskiego w Gołdapi przy ul. Plac Zwycięstwa 14, pok. Nr 25.

Rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii oraz ewentualnych uzgodnień.

Zgodnie z art. 35 § 5 k.p.a. do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności okresów zawieszenia postepowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo innych przyczyn niezależnych od organu.

Zgodnie z art. 41 §1 k.p.a. w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania obowiązku określonego w § 1 doręczenia pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

Wskazana w piśmie data wszczęcia postępowania jest jednoznaczna z dniem publicznego obwieszczenia, ogłoszenia, udostępnienia na BIP.

Zgodnie z  art. 49 k.p.a. zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia jego umieszczenia.

 

Otrzymują:                                                                        

  1. Strony postępowania w sposób zwyczajowo przyjęty
  2. A/a

Sporządziła: A. Germaniuk – pok. 25, tel. 87 615 60 23

Do wiadomości:

  1. Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie
  2. Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie w Giżycku
  3. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Gołdapi
  4. Starostwo Powiatowe w Gołdapi

 

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH STRON POSTĘPOWANIA W TOKU WYDANIA DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych  oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

  1. Administratorem danych osobowych Stron postępowania jest Gmina Gołdap Urząd Miejski w Gołdapi, Pl. Zwycięstwa 14,                    19-500 Gołdap (dalej: my) Można się z nami skontaktować poprzez:
  • Pocztę: pl. Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap
  • e-mail: pom@goldap.pl
  • telefonicznie: 87 615 60 23 (Wydział Gospodarki Przestrzennej Ochrony Środowiska i Nieruchomości pok. 25)
  1. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miejskiego w Gołdapi, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w UM w Gołdapi – e-mail: iod@goldap.pl
  2. Będziemy przetwarzać dane osobowe Stron postępowania w celu wydania decyzji administracyjnej o środowiskowych uwarunkowaniach.
  3. Będziemy przetwarzać dane osobowe Stron postępowania w zakresie imię i nazwisko, adres, ponieważ jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze i wynika z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku                     i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko.
  4.  Dane osobowe Stron postepowania będą przetwarzane przez Gminę Gołdap Urząd Miejski w Gołdapi przez minimum 10 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikowaniu na kategorię A i wtedy dane osobowe Stron postepowania będą przetwarzane przez Gminę Gołdap Urząd Miejski w Gołdapi przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego                            w Suwałkach, gdzie będą przetwarzane wieczyście.
  5. Będziemy przekazywać dane osobowe Stron postępowania podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
  6. Źródłem przetwarzania przez Administratora Danych, danych osobowych Stron postepowania są dane katastralne pobrane ze Starostwa Powiatowego w Gołdapi /są to wypisy z ewidencji gruntów i budynków załączone do dokumentacji złożonej przez Wnioskodawcę.
  7. Stronom postepowania przysługują następujące prawa związane z przetwarzaniem ich danych osobowych:
  • Prawo dostępu Stronom postępowania do ich danych osobowych,
  • Prawo żądania sprostowania przez Strony postepowania ich danych osobowych
  • Prawo żądania ograniczenia przetwarzania przez Strony postępowania ich danych osobowych.
  1. Stronom postepowania przysługuje także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

 

 

 

 

 

 

Publicznie dostępny wykaz

Lp.

Karta informacyjna

1

Numer karty/rok

2022

2

Rodzaj dokumentu

Wniosek

3

Temat dokumentu

ochrona powietrza,

ochrona wód,

ochrona powierzchni ziemi,

ochrona przed hałasem,

ochrona przed polami elektromagnetycznymi,

ochrona kopalin,

ochrona zwierząt oraz roślin,

4

Nazwa dokumentu

Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach

5

Zakres przedmiotowy dokumentu – opis dokumentu

budowa farmy fotowoltaicznej zlokalizowanej na części działki nr 181/3 w obrębie Bałupiany, gmina Gołdap

6

Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju

Woj. Warmińsko-Mazurskie, powiat Gołdapski, gmina Gołdap

7

Znak sprawy

GPO.6220.12.2022

8

Dokument wytworzył

PCWO ENERGY PROJEKT

9

Data dokumentu

29.09.2022 r.

10

Dokument zatwierdził

Prokurent Klaudia Momot

11

Data zatwierdzenia dokumentu

30.09.2022 r.

12

Miejsce przechowywania dokumentu

Wydział GPO, pok. 25

13

Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu

j.w.

14

Czy dokument jest ostateczny tak/nie

-

15

Numery kart innych dokumentów w sprawie

-

16

Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie

-

17

Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji

-

18

Uwagi

-

 

 

 

 

 

 

Autor: Anita Germaniuk
Data utworzenia: 11-10-2022 10:40:32