Zarządzenie Nr 96/VII/2024
Burmistrza Gołdapi
z dnia 30 lipca 2024 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej celem przygotowania i przeprowadzenia
procedury zamówienia publicznego
w przedmiocie opracowania dokumentacji projektowej
adaptacji lokalu przy Plac Zwycięstwa 16 na potrzeby administracji
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 609 ze zm.) oraz art. 53 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.), zarządza się, co następuje:
§ 1.
Powołać komisję przetargową celem przygotowania i przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego w przedmiocie opracowania dokumentacji projektowej adaptacji lokalu przy Plac Zwycięstwa 16 na potrzeby administracji, w składzie:
1) Jarosław Duchnowski – Przewodniczący
2) Jolanta Sztabińska - Sekretarz
3) Eliza Lipińska – Członek
4) Monika Kalinowska - Członek
§ 2.
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu komisji przetargowej.
§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Gołdapi
Konrad Kazaniecki