Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 87 z dnia 2005.05.05
POZYCJA 19993
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Gołdap: wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na inwestycje
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gołdap, do kontaktów: Krystyna Trzasko, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800, e-mail: info@goldap.pl, www.goldap.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy na inwestycje.
1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt bankowy w kwocie 670.000 PLN na inwestycje:
1) Remont budynku pokoszarowego
2) Remont budynku Urzędu Miejskiego
3) Oświetlenie ulic w mieście
4) Dokumentacja zabezpieczenia zabytku - ruiny kościoła w Górnem.
1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Urząd Miejski w Gołdapi.
1.5) Nomenklatura
1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00.
1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przewidywana wysokość kredytu wynosi 670.000 PLN (sześćset siedemdziesiąt tysięcy złotych).
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 60;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium: 3.350 PLN.
2) Warunki uczestnictwa
2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Spełniają warunki dodatkowe określone w SIWZ..
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:
1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
3) Informacje administracyjne
3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.06.2005.
3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.06.2005 godzina 10:00.
3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.06.2005, godzina 12:00, Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 GOŁDAP, sala Nr 12.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
2) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2005.