Obowiązek sporządzenia i przedłożenia informacji o stanie realizacji zadań oświatowych jednostki samorządu terytorialnego za poprzedni rok szkolny wynika z dyspozycji art. 11 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia Prawo Oświatowe: Organ wykonawczy jednostki samorządu terytorialnego, w terminie do dnia 31 października, przedstawia organowi stanowiącemu jednostki samorządu terytorialnego informację o stanie realizacji zadań oświatowych tej jednostki za poprzedni rok szkolny (...).
Gmina Gołdap jako organ prowadzący szkoły i placówki oświatowe jest zobowiązana do realizacji zadań oświatowych w szczególności zawartych w art. 10 ust. 1 ustawy Prawo Oświatowe i przedstawienia stosownej informacji Radzie.
Poniżej informacje za poprzednie lata:
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gołdap za rok szkolny 2023/2024.pdf
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gołdap za rok szkolny 2022/2023.pdf
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gołdap za rok szkolny 2021/2022.pdf
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gołdap za rok szkolny 2020/2021.pdf
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gołdap za rok szkolny 2019/2020.pdf
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gołdap za rok szkolny 2018/2019.pdf
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Gołdap za rok szkolny 2017/2018.pdf