Usunięcie barier infrastrukturalnych w rozwoju strefy handlowo-usługowej w Gołdapi.

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 126 z dnia 2005.06.22

POZYCJA 29466

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Gołdap: usunięcie barier infrastrukturalnych w rozwoju strefy handlowo-usługowej w Gołdapi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gołdap, do kontaktów: inż. Wiesław Swatek, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800, e-mail: info@goldap.pl, www.goldap.pl.

2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).

3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski w Gołdapi, Jolanta Sztabińska, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156052, fax 087 6150800, e-mail: przetargi@goldap.pl.

4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usunięcie barier infrastrukturalnych w rozwoju strefy handlowo-usługowej w Gołdapi.

1.3) Opis przedmiotu zamówienia: a)Budowa budynku udsługowo-handlowego, budynek ten wraz z wiatą i przejściem bramowym przeznaczony będzie na lokalizację usług na rzecz targowiska. W jednej części budynku zlokalizowano toaletę publiczną, w drugiej natomiast znajdują się kasy biletowe z poczekalnią dla pasażerów, a także zapleczem i kotłownią olejową. Obiekt będzie jednokondygnacyjny o tradycyjnej architekturze z dachem kopertowym krytym dachówką ceramiczną. Powierzchnia użytkowa budynku to 130,59 m2 .

b)Budowa kanalizacji deszczowej - obszar targowiska będzie posiadał odwodnienie

z wód opadowych, powierzchniowo do wpustów ulicznych powiązanych z kanalizacją deszczową. Ze względu na różnice rzędnych terenu i brak możliwości budowy kanalizacji ze zrzutem grawitacyjnym przyłącze kanalizacji deszczowej będzie wyposażone w przepompownię oraz zbiornik pełniący rolę komory retencyjnej. Kanalizacja ciśnieniowa wykonana będzie z polietylenu o śr. 250 mm, a grawitacyjna o śr. 300 mm. Przepompowania wyposażona będzie w 2 pompy. Kanalizacja składała się będzie z 15 żelbetowych studni. Kanalizacja deszczowa zaprojektowana została na transport 86 m3/s (310 m3/h). Działanie obejmuje również wykonanie przyłącza energetycznego do przepompowni oraz urządzeń sterowniczych.

c)Budowa linii oświetlenia targowicy + instalacja wewnętrzna budynku - Zakres budowy to montaż 12 słupów oświetlenia terenu targowego wraz z linią kablową. Działanie obejmuje także wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej budynku usługowo - handlowego.

d)Budowa linii oświetlenia w połączeniu z oświetleniem miejskim - działanie polega na wybudowaniu linii oświetlenia ulicznego łączącego teren targowiska z miejskim systemem oświetlenia ulic. Składać się będzie na to 13 słupów oświetleniowych i linia kablowa.

e)Wykonanie robót drogowych - na działanie to składa się: Budowa drogi dojazdowej wraz z pętlą do zawracania autobusów i przystankiem autobusowym. Długość drogi liczyć będzie 349,42 m, z czego 254 m zostanie wylana z masy bitumicznej, a pozostała część z kostki brukowej. Szerokość jezdni to 6 m, natomiast na przystanku autobusowym 8 m. Kolejnym elementem będzie plac parkingowy dla 22 pojazdów ciężarowych z drogą manewrową i częścią targową, wyłożony kostką brukową o pow. 2011,6 m. Następnym jest plac targowy o nawierzchni z kostki brukowej o pow. również 2011,6 m. Dalej jest plac targowy z miejscami postojowymi dla samochodów osobowych i dostawczych o nawierzchni żwirowej o pow. 4039,25 m². Chodniki dla pieszych wykonane zostaną z kostki brukowej o pow. łącznej 2090,35 m. Zjazd na plac targowy z kostki brukowej liczył będzie 144,74 m

Plac handlowy dla pieszych z dopuszczeniem postoju samochodów o ciężarze

max. 2,5 t będzie liczył 2213,44 m2. Całą infrastrukturę uzupełniają zieleńce

o pow. całkowitej 513,25 m2 oraz obiekt na składowanie odpadów..

1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gołdap - targowica miejska.

1.5) Nomenklatura

1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.31.42, 45.21.33.12, 45.21.33.11, 45.23.21.30, 45.23.31.20 (4523,1).

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO.

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.05.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 30000.00.

2) Warunki uczestnictwa

2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:

a)wszyscy podwykonawcy, wykonawcy bioracy udział w realizacji projektu oraz wszystkie dostawy odbywajace się w ramach projektu, muszą pochodzić z Państw Członkowskich Unii Europejskiej lub państw kwalifikujących się do dofinansowania w ramach programu Phare, Turcji, beneficjentów programu CARDS oraz państw objetych Rządowoą Umową w sprawie Zamówień Publicznych (Government Procurement Agreement)GPA

b)udokumentują w okresie ostatnich 5 lat lub w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy-za ten okres, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: w branzy sanitarnej-wykonanie sieci wod.-kan. o dł. nie mniejszej niż 1500 m, w branzy drogowej-wykonanie parkingów, placów, chodników z nawierzchni asfaltowych o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 oraz nawierzchni z kostki typu POLBRUK lub równoważnej o powierzchni nie mniejszej niż 6000 m2, w branży ogólnobudowalanej - wykonanie budynków mieszkalno-usługowych, użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 700 m3

c) udokumentują zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 500 000 zł

d) udokumentują posiadanie w latach 2002-2004 średniorocznych obrotów w wysokości 1 000 000 zł za każdy rok obrotowy

e) udokumentują posiadanie własnych lub dzierżawionych jednostek sprzętowych, min.: 1 koparka jednonaczyniowa kołowa o poj. 0,6 m3, 1 spycharka gąsiennicowa 74 kW(100 kM), 1 równarka samojezdna 74 kW(100kM), 1 walec stateczny samojezdny ogumiony - 10t, żuraw samochodowy o udżwigu 5-6 t, 1 samochód skrzyniowy o ładowności do 5t, 2 samochody samowyładowcze o ładowności 5t, 1 rozkładarka do mas bitumicznych o szer. 4,5 m, 1 zagęszczarka wibracyjna spalinowa krocząca - 100 m3/h, 2 wibratowry powierzchniowe do 225 kg.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia:

1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:

2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

3) Informacje administracyjne

3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 05.08.2005, cena - 122.00.

3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 12:00.

3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.

3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.08.2005, godzina 12:15, Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19 - 500 Gołdap, pokój nr 12.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Finansowanie z udziałem funduszy Wspólnot Europejskiech w ramach Narodowego Programu dla Polski 2003-Nr projektu PL 2003/005-710.06.01 ERB-BRIF 05/04.

2) Data wysłania ogłoszenia: 15.06.2005.

Lista załączników do przetargu