Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt złotówkowy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Gołdap: wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt złotówkowy
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gołdap, do kontaktów: Krystyna Trzasko, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800, e-mail: info@goldap.pl, www.goldap.pl.
    2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1).
    3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1).
    4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
    5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.1)  Rodzaj zamówienia na roboty budowlane:
    1.2)  Rodzaj zamówienia na dostawy:
    1.3)  Rodzaj zamówienia na usługi: 06.
    1.4)  Czy jest to umowa ramowa: Nie.
    1.5)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt złotówkowy.
    1.6)  Opis/przedmiot zamówienia: Zaciągnięcie przez gminę Gołdap kredytu długoterminowego na okres od 2006 roku do 2011 roku na: 1) inwestycje:  Remont budynku Urzędu Miejskiego - 100.000,00 zł; Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 - 1.353.000,00 zł;Współpraca w opracowaniu dokumentacji w celu ochrony wód obszaru transgranicznego Gołdap - Gusiew (w części polskiej projektu dotyczy to kanalizacji w mieście Gołdap i wiejskiej części gminy) - 300.000,00 zł; Dokończenie remontu trybun na stadionie - 45.000,00 zł; 2)spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tj.  pożyczek i kredytów na inwestycje realizowane przez gminę Gołdap, w wysokości 1.639.948,00 zł.
- okres karencji 6 miesięcy, raty kapitałowe w okresach kwartalnych, oprocentowanie wg. WIBOR 1M.
    1.7)  Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Gołdap.
          Kod NUTS:
    1.8)  Nomenklatura
    1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00.
    1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC):
    1.9)  Podział zamówienia na części: Nie.
    1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)    Wielkość lub zakres zamówienia
    2.1)  Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość szacunkowa 235.947 EURO.
    2.2)  Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane:
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2011;
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
    1.1)  Wymagane wadia i gwarancje: wysokość wadium 10.000,00 zł.
    1.2)  Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów:
    1.3)  Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia:
    2)    Warunki uczestnictwa
    2.1)  Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne:
W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki.
a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
c)spełniają warunku dodatkowe okreslone w SIWZ.
    2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty:
    2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty:
    2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty:
    3)    Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
    3.1)  Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla  określonego zawodu: Tak, ustawa z dnia 29-08-1997 prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002 nr 72, poz.665 z późn. zm.).
    3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)    Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony.
    1.1)  Czy wybrano już kandydatów: Nie.
    1.2)  Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:
    1.3)  Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia
    1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:
    1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje:
    1.4)  Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert:
    2)    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    3)    Informacje administracyjne
    3.1)  Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Fn/1/341/2006.
    3.2)  Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.04.2006, cena -  EUR.
          Warunki i sposób płatności:
    3.3)  Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.04.2006 godzina 10:30.
    3.4)  Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data:
    3.5)  Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski.
    3.6)  Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert.
    3.7)  Warunki dotyczące otwarcia ofert
    3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert:
    3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.04.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14,19-500 Gołdap, pokój nr 7.
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
 VI.1)    Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie.
    2)    O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:
    3)    Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie.
    4)    Informacje dodatkowe:
    5)    Data wysłania ogłoszenia: 06.03.2006.

Lista załączników do przetargu