OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gołdap: wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt złotówkowy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Gołdap, do kontaktów: Krystyna Trzasko, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800, e-mail: info@goldap.pl, www.goldap.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 06. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt złotówkowy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zaciągnięcie przez gminę Gołdap kredytu długoterminowego na okres od 2006 roku do 2011 roku na: 1) inwestycje: Remont budynku Urzędu Miejskiego - 100.000,00 zł; Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej Nr 1 - 1.353.000,00 zł;Współpraca w opracowaniu dokumentacji w celu ochrony wód obszaru transgranicznego Gołdap - Gusiew (w części polskiej projektu dotyczy to kanalizacji w mieście Gołdap i wiejskiej części gminy) - 300.000,00 zł; Dokończenie remontu trybun na stadionie - 45.000,00 zł; 2)spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań tj. pożyczek i kredytów na inwestycje realizowane przez gminę Gołdap, w wysokości 1.639.948,00 zł. - okres karencji 6 miesięcy, raty kapitałowe w okresach kwartalnych, oprocentowanie wg. WIBOR 1M. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Gołdap. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00. 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: wartość szacunkowa 235.947 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2011; SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: wysokość wadium 10.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki. a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, c)spełniają warunku dodatkowe okreslone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustawa z dnia 29-08-1997 prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002 nr 72, poz.665 z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Fn/1/341/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 26.04.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.04.2006 godzina 10:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.04.2006, godzina 11:00, Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14,19-500 Gołdap, pokój nr 7. SEKCJA VI: INNE INFORMACJE VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 06.03.2006.