Wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt złotówkowy

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 156 z dnia 23.06.2006

POZYCJA 32867

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Gołdap: WYBÓR BANKU UDZIELAJĄCEGO I OBSŁUGUJĄCEGO DŁUGOTERMINOWY KREDYT ZŁOTÓWKOWY

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gołdap, do kontaktów: KRYSTYNA TRZASKO, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800, e-mail: info@goldap.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.goldap.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR BANKU UDZIELAJĄCEGO I OBSŁUGUJĄCEGO DŁUGOTERMINOWY KREDYT ZŁOTÓWKOWY.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 6.

Główne miejsce świadczenia usług: GMINA GOłDAP.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: WYBóR BANKU UDZIELAJACEGO I OBSłUGUJACEGO DłUGOTERMINOWY KREDTY ZłOTóWKOWY NA INWESTYCJE:

1)BUDOWA DROGI KOWALKI -SIEDLISKO - 90.000 PLN;

2) WYDANIE ALBUMU O GOłDAPI - 50.000 PLN;

3) POLEPSZENIA WARUNKóW TURYSTYKI KULTUEOWEJ POPRZEZ ADAPTACJE BUDYNKUNA PLACóWKI KULTURY I EDUKACJI - 665.514 PLN;

4) ADAPTACJA OBIEKTOW POWOJSKOWYCH W GOłDAPI NA PLACOóWKI REKREACYJNO SPORTOWE I MUZEUM - 152.700 PLN.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) wypełniony formularz ofertowy,

b) oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych,

c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert),

d) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,

e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1661),

g) aktualny statut banku,

h) zezwolenie Prezesa NBP lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych,

i) bilans banku (rachunek zysków i strat) za 2004 rok,

j) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ,

k) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą,

l) oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach, określonych SIWZ,

m) dowód wniesienia wadium,

n) oświadczenie o zastrzeżeniu ochrony praw własności intelektualnej i tajemnicy handlowej.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.13.00.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: WARTOść SZACUNKOWA ZAMOWIENIA 235.647 EURO

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2011

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: WYMAGANE WADIUM 3.000 PLN

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: W PRZETARGU MOGA BRAC UDZIAL WYKONAWCY, KTóRZY:

a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy prawo zamówień,

b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy prawo zamówień,

c)złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji,

d)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia,

e)zrealizują zamówienie w ustalonym terminie ,

f)przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty

g)wniosą wadium ,

h)posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,

i)Nie będą pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu.

j)Kredytobiorca nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu.

k)Nie będą pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza spelnią warunki dodatkowe okreslone w SIWZ

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl.

Opłata:

Warunki i sposób płatności:

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2006 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski w Goldapi; Plac zwycięstwa 14; 19-500 Gołdap; pokój nr 7..

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.06.2006.

HTTP://www.goldap.iap.pl/sys/download.html?file_id=5132 - Tutaj znajduje się SIWZ

Lista załączników do przetargu