ogłoszenie o zamówieniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na "Wykonanie remontu budynku przy ulicy Jaćwieskiej w Gołdapi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej

Gołdap: Wykonanie remontu budynku przy ulicy Jaćwieskiej w Gołdapi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej
Numer ogłoszenia: 41634 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu budynku przy ulicy Jaćwieskiej w Gołdapi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku przy ul. Jaćwieskiej nr 9 i 11 wraz z jego przebudową wewnętrzną i rozbudową w głąb parceli oraz pełnym remontem kapitalnym i modernizacją - kompleksowym przeprowadzeniem zmian funkcjonalnych oraz konstrukcyjno - budowlanych i wykończeniowych w obiekcie pod potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gołdapi. Dane budynku istniejącego: powierzchnia użytkowa - 457,7 m2 w tym powierzchnia użytkowa budynku zaplecza - 41,40 m2 konstrukcja budynku: ławy i ściany fundamentowe z kamienia i cegły; budynku zaplecza - betonowe. Ściany nośne i działowe z cegły pełnej ceramicznej; budynku zaplecza z betonu komórkowego i cegły dziurawki stropy i schody drewniane; zaplecza żelbetowe dach o konstrukcji drewnianej, pokrycie blachą stalową budynek posiada przyłącze wod.-kan, c.o. i c.w. z kotłowni osiedlowej, energetyczne i telefoniczne Projekt zakłada gruntowny remont istniejącego budynku oraz adaptację i kompleksową przebudowę jego układu funkcjonalnego dostosowania zgodnego z planowanym przeznaczeniem dla proponowanej funkcji użyteczności publicznej. Poza planowanym remontem budynku projekt zakłada przebudowę garażu. Podstawowe roboty do wykonania to: uzupełnienie elementów konstrukcji budynku, kompleksowe termoizolowanie ścian i stropodachu budynku, likwidacja istniejących podestów schodowych i wykonania nowych wraz z pochylnią dla wózków inwalidzkich montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wymurowanie kominów wentylacyjnych kompleksowy remont i zmiana wykończenia wewnętrznego budynku demontaż i wymiana oraz wykonanie nowych instalacji i urządzeń sanitarnych, elektrycznych oraz technologicznych, likwidacja istniejącej wewnętrznej klatki i wykonanie nowej w konstrukcji żelbetowej remont stropodachu, wymiana poszycia i pokrycia dachowego, odtworzenie wszystkich elementów architektonicznych i elewacji budynku - gzymsy, pilastry, stiuki, podziały architektoniczne itp., Dane obliczeniowe budynku po jego modernizacji, i przebudowie: powierzchnia zabudowy ogółem - 511,00 m2 powierzchnia użytkowa - 677,20 m2 kubatura całkowita - 3464,00 m2 Wykonawca zobowiązany jest do użycia w trakcie robót budowlanych materiałów budowlanych dostarczonych przez Zamawiającego, a objętych tzw. dostawą inwestora. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - organizacji i zagospodarowania placu budowy, - doprowadzenia wody oraz zasilania placu budowy, - ubezpieczenia budowy, - utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, - uporządkowanie ternu budowy po zakończeniu robót itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.34.20.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 20 marca 2009 r. godz. 10.00, tj.: do wyznaczonego terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki. a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) Udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji d) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, e) Zrealizują zamówienie w terminie 10 miesięcy od daty podpisania umowy f) Udzielą 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, g) Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. h) Udzielą 30 dniowego terminu płatności, i) Wniosą wadium j) udokumentują wykonanie 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: k) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, l) udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zawodowych, w tym uprawnień budowlanych kierowników budowy w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej; m) przedstawią harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Kosztorys ofertowy b) Wypełniony formularz ofertowy c) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) e) Uprawnienia budowlane w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej f) zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, g) wykaz wykonanych 2 robót robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania, h) załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie, i) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, j) Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, k) Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie 10 miesięcy od daty podpisania umowy, l) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji 30-to dniowego terminu związania ofertą. m) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. n) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy o) Dowód wniesienia wadium p) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale r) Oświadczenie o udzieleniu 24 miesięcznego okresu gwarancji. s) Harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

SIWZ-OPS.pdf (256.40 Kb)

zal._nr_7_-_Projekt_zagospodarowania_terenu_i_projekt_budowlany.zip (10.19 Mb)

zał nr 7 - rysunek nr 1 500.pdf (2.72 Mb)

Zal._nr_8_-_Inwentaryzacja_budynku.zip (7.24 Mb)

Zalaczniki_od_nr_9_do_nr_29.zip (11.09 Mb)

Zalaczniki_od_nr_30_do_nr_34.zip (345.43 Kb)

odp._na_zapytanie_z_dnia_12.03.2009_r..pdf (93.79 Kb)

 

ZAWIADOMIENIE o wyborze oferty


Gmina Gołdap reprezentowana przez Burmistrza Gołdapi, na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 20 listopada 2007 r. z późn. zm.), zawiadamia, że w wyniku prowadzonego postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na.: wykonanie remontu budynku przy ul. Jaćwieskiej w Gołdapi na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej           oferta złożona przez: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.  ul. Konstytucji 3 Maja 1A 19-500 Gołdap                     

uznana została za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 2 pkt. 5) i art. 91 ust. 1 ww. Ustawy i wybrana do realizacji ww. zamówienia, za cenę ofertową w wysokości: 1 061 400,00 zł brutto (sł.: jeden milion sześćdziesiąt jeden tysięcy czterysta złotych 00/100) wraz z należnym podatkiem VAT

Zamawiający dokonał oceny złożonych oferty, na podstawie kryterium ceny, zgodnie ze sposobem wskazanym w Rozdziale III, pkt. 5. SIWZ. W przedmiotowym postępowaniu złożono 8 ofert:


Numer oferty

Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców

Cena ofertowa brutto

Ocena ofert/ punktacja łączna dokonana przez 3 członków komisji przetargowej

1.

Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Szerszunowicz                            Kol. Zabłudów 5/2, 16-060 Zabłudów

1 051 869,60

oferta odrzucona

2.

Budownictwo Ogólne                    Andrzej Ladziński                  Bartosze 35, 19-300 Ełk

1 140 788,25

oferta odrzucona

3.

Zakład Ogólnobudowlany             Zdzisław Zawistowski                    ul. Wodna 3/23, 19-400 Olecko

997 234,68

oferta odrzucona

4.

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „BUDOPOL”     16-304 Nowinka 26B

1 341 988,33

oferta odrzucona

5.

Zakład Usług Budowlanych              ul. Paderewskiego 13/9, 19-500 Gołdap

1 037 000,00

oferta odrzucona

6.

P.P.U.H. „TER-BUD”               Ryszard Górski                             ul. M.Dąbrowskiej 7, 19-300 Ełk

1 097 695,10

oferta odrzucona

7.

Zakład Ogólnobudowlany         Edward Luto                                ul. Kochanowskiego 6, 19-400 Olecko

1 120 690,28

oferta odrzucona

8.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.                   ul. Konstytucji 3 Maja 1A, 19-500 Gołdap

1 061 400,00

30,0

                           W imieniu Zamawiającego Jarosław Duchnowski


 

Lista załączników do przetargu