Gołdap: Wykonanie elewacji budynku Urzędu Miejskiego z wymianą okien
Numer ogłoszenia: 42364 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800. Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl , I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji budynku Urzędu Miejskiego z wymianą okien. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie elewacji budynku Urzędu Miejskiego z wymianą okien. Miejsce wykonania zamówienia - Gołdap Plac Zwycięstwa 14. Zakres prac obejmuje: 1.1. Roboty rozbiórkowe Demontaż stolarki okiennej drewnianej, rozebranie ścian nośnych z cegły budowlanej pełnej, demontaż parapetów wew. prefabrykowanych, demontaż parapetów zew. z blachy ocynkowanej i blachy powlekanej, zbicie odstających tynków. 1.2. Roboty budowlane Montaż stolarki budowlanej, wykonanie przesklepień z prefabrykowanych elementów, montaż parapetów wew. drewnianych lub z PCV oraz parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, zamurowanie części otworów w ścianach, uzupełnienie tynków, wykonanie elewacji budynku z dociepleniem styropianem, wymiana rynien i rur spustowych. Kolorystyka elewacji - kolory pastelowe. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót 2. Dokumentacja projektowa 3. Przedmiary robót, kosztorys ofertowy . System docieplenia oraz materiały wskazane w dokumentacji projektowej i pozostałych dokumentach opisujących przedmiot zamówienia mogą być zastąpione równoważnymi spełniającymi wymagania określonych przepisów i podanych norm. Zaleca się, aby Wykonawca odwiedził i zbadał plac budowy oraz jego otoczenie i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na wykonanie robót. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.00.00-6, 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) Wadium powinno być wniesione najpóźniej w wyznaczonym dniu na składanie ofert tj.: do dnia 20.03.2009 r. do godz. 11:00 b) Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z poźn. zmian.). c) Oryginał dokumentu świadczący o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, I piętro pokój nr 16 do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 20.03.2009 r. do godz. 1100 d) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w formie przelewu na konto Zamawiającego: PKO BP S.A. O/Ełk 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. e) Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczona z dalszego postępowania. f)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona, g) Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. h) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. i) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy b) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji d) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, e) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł ,z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), - Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy, f) zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ), g) przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) udzielą 30 dniowego terminu płatności, i) udokumentują posiadanie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. j) posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości minimum 80 000,00 zł. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcy, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) b)oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100000 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, itp.), f) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby aktualne na dzień składania oferty, g) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, h) informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 80 000,00 zł i) dokument potwierdzający wniesienie wadium. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi Plac Zwycięstwa 14 19-500 Gołdap. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Zalacznik_nr_6_Kosztorys_ofertowy_slepy.pdf (723.73 Kb)
Zalacznik_nr_8_SSTWiOR.pdf (1.65 Mb)
Zalacznik_nr_8_SSTWiOR_okna.pdf (311.50 Kb)
Zalacznik_nr_9__Przedmiary_robot.pdf (290.77 Kb)
OPIS_TECHNICZNY_MAGISTRAT.pdf (652.25 Kb)
Projekt_elewacji_budynku.zip (982.20 Kb)
SIWZ_wykonanie_elewacji_budynku_Urzedu_Miejskiego_z_wymiana_okien.pdf (1.35 Mb)
Modyfikacja_SIWZ_-_wykonanie_elewacji_budynku_Urzedu_Miejskiego_z_wymiana_okien..odt (12.99 Kb)
Modyfikacja_SIWZ_-_wykonanie_elewacji_budynku_Urzedu_Miejskiego_z_wymiana_okien.pdf (73.52 Kb)
Odpowiedz_na_zapytania_2_-_wykonanie_elewacji_budynku_UM_z_wymiana_okien.pdf (50.11 Kb)
ZAWIADOMIENIE o wyborze oferty
Gmina Gołdap reprezentowana przez Burmistrza Gołdapi, na podstawie art. 92 ust. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych(t.j.: Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 20 listopada 2007 r. z późn. zm.), zawiadamia, że w wyniku prowadzonego postępowania przetargowego w trybie przetargu nieograniczonego na.:wykonanie elewacji budynku Urzędu Miejskiego z wymianą okien oferta złożona przez:
Kompleksowa Obsługa Nieruchomości
ul. Wojska Polskiego 24
19-500 Gołdap
uznana została za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 2 pkt. 5) i art. 91 ust. 1 ww. Ustawy i wybrana do realizacji ww. zamówienia, za cenę ofertową w wysokości:
193 092,67 zł brutto
(sł.: sto dziewięćdziesiąt trzy tysiące dziewięćdziesiąt dwa złote 67/100) wraz z należnym podatkiem VAT
Zamawiający dokonał oceny złożonych oferty, na podstawie kryterium ceny, zgodnie ze sposobem wskazanym w Rozdziale III, pkt. 5. SIWZ.
W przedmiotowym postępowaniu złożono 12 ofert:
Numer oferty |
Nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców |
Cena ofertowa brutto zł |
Ocena ofert/ punktacja łączna dokonana przez 3 członków komisji przetargowej |
1. |
Zakład Ogólnobudowlany „DACH” Jarosław Dąbrowski ul.Kościuszki 12/5, 19-500 Gołdap |
234 475,52 |
oferta odrzucona |
2. |
Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Szerszunowicz Kol.Zabłudów 5/2, 16-060 Zabłudów |
254 797,62 |
oferta odrzucona |
3. |
LECHBUD inż. Leszek Myślak ul. Barczewskiego 20/29,10-061 Olsztyn |
210 456,94 |
oferta odrzucona |
4. |
Budownictwo Ogólne Andrzej Ladziński Bartosze 35, 19-300 Ełk |
204 972,42 |
oferta odrzucona |
5. |
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe BUDOPOL” 16-304 Nowinka 26B |
159 631,99 |
oferta odrzucona |
6. |
P.P.U.H. „TER-BUD” Ryszard Górski ul. M.Dąbrowskiej 7, 19-300 Ełk |
204 187,74 |
oferta odrzucona |
7. |
Zakład Ogólnobudowlany Edward Luto ul. Kochanowskiego 6, 19-400 Olecko |
223 322,56 |
oferta odrzucona |
8. |
LOGOS Krzysztof Czarzasty Al.Pisudskiego 60C/12, 10-450 Olsztyn |
185 620,91 |
oferta odrzucona |
9. |
SORBUD Andrzej Soroko ul.Jana Pawła II 24 lok.108, 19-300 Ełk |
249 421,78 |
oferta odrzucona |
10. |
Przedsiębiorstwo Zabezpieczenia Mieszkań „BARTŁOMIEJ” Sławomir Bogdan Budziński Chruściele, ul. Sosnowa 33, 19-300 Elk |
211 088,52 |
oferta odrzucona |
11. |
Kompleksowa Obsługa Nieruchomości Andrzej Ryrych ul. Wojska Polskiego 24, 19-500 Gołdap |
193 092,67 |
30,0 |
12. |
Zakład Ogólnobudowlany Tadeusz Niedziejko Słupie 19, 16-423 Bakałarzewo |
209 486,05 |
27,66 |
W imieniu Zamawiającego Jarosław Duchnowski