ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania "Przebudowa odcinka drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 651 przez wieś Botkuny do miejscowości Kolniszki"

 

Gołdap: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania - przebudowa drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 651 przez wieś Botkuny do miejscowości Kolniszki
Numer ogłoszenia: 69190 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania - przebudowa drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 651 przez wieś Botkuny do miejscowości Kolniszki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcję Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z definicją określoną Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26 i 27) oraz reprezentować będzie Inwestora w trakcie realizacji projektu którego postępowanie dotyczy w okresie od 1.07.2009 r. do 30.11.2009 r. W ramach pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru w skład podstawowych obowiązków wchodzą: a) na etapie prowadzenia robót budowlano - montażowych: 1.prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją robót i ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem robót; 2.stałe uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego; 3.wydawanie zgody na wykonanie robót dodatkowych po uprzedniej konsultacji z zamawiającym; 4.podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu; 5.prowadzenie nadzoru technicznego nad realizacją robót, zgodnie z prawem budowlanym; 6.stałe konsultowanie i fachowe doradzanie na rzecz Inwestora Bezpośredniego; 7.prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją, opracowywanie dokumentów rozliczeniowych, sprawozdań i innych dokumentów wymaganych przy realizacji inwestycji dotowanych z budżetu państwa i funduszy strukturalnych ; 8.współpraca z Inwestorem Bezpośrednim, jednostką projektową i wykonawczą w okresie realizacji inwestycji; 9.podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Inwestora; 10.pełnienie funkcji koordynacyjnych na budowie; 11.sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z Prawem Budowlanym (Rozdział 3 art. 25, 26, 27) oraz zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: kontrola jakości wykonanych prac budowlano - montażowych zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, przepisami techniczno - budowlanymi oraz zasadami bezpieczeństwa w toku budowy; sprawdzanie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; kontrola jakości wykonanych prac; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców; ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, posiadających uprawnienia i doświadczenie w nadzorowaniu inwestycji; bieżące prowadzenie rozliczeń finansowych z projektantami, wykonawcą, dostawcami usług i towarów oraz sprawdzanie kalkulacji wycen i faktur; bieżące informowanie Inwestora o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; zorganizowanie i dokonanie przy współudziale Inwestora odbiorów częściowych i końcowego oraz protokolarne przekazanie Inwestorowi zrealizowanego zakresu inwestycji; sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych przez wykonawcę za nieterminowe wykonanie przedmiotu umowy; opracowanie końcowego rozliczenia prac budowlano - instalacyjnych oraz inwestycji wystawienia dowodów PT w terminie 30 dni od daty końcowego odbioru oraz przedłożenie Inwestorowi oświadczenia o usunięciu przez wykonawcę ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze; b) po zakończeniu robót budowlano - montażowych: 1.wykonanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi łącznie z uczestnictwem w komisjach powołanych przez Inwestora do oceny jakości robót w okresie rękojmi i gwarancji; 2.zawiadamianie wykonawców o stwierdzonych wadach w ich robotach w okresie gwarancji i rękojmi; 3.sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi; 4.sporządzenie protokółu pogwarancyjnego; 5.uzyskanie w Starostwie Powiatowym pozwolenia na użytkowanie; Opis robót budowlanych - przebudowy odcinka drogi gminnej nr 137041 Botkuny-Kolniszki-Górne na odcinku Botkuny Kolniszki. przebudowa o nawierzchni żwirowej na drogę o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości 4,327 km. Początek drogi od krawędzi drogi wojewódzkiej,natomiast koniec za miejscowością Kolniszki. W chwili obecnej droga posiada nawierzchnię żwirową w dobrym stanie technicznym o grubości od 40 do 60cm. Szerokość korony drogi wynosi od 5,50m do 8,0m. Część przepustów jest w złym stanie technicznym i wymaga przebudowy, istniejące rowy przydrożne są częściowo zamulone i wymagają renowacji. Kategoria ruchu KR1. Na długości objętej zakresem wykonania wystąpią dwa rodzaje przekrojów normalnych wynikających z uwarunkowań terenowych: Przekrój normalny - szlakowy od km 0 + 000 do 3+654 o następujących parametrach: - szerokość jezdni asfaltowej - 5,0m - szerokość korony drogi zmienna od 6,0 do 8,0m - pobocze gruntowe o szerokości zmiennej od 1,0 do 2,50m - spadek poprzeczny jezdni i=2%, poboczy i=6% - pochylenie skarp nasypów i wykopów - 1: 1,5 Przekrój normalny - szlakowy od km 3+654 do 4+327 o następujących parametrach: - szerokość jezdni asfaltowej - 4,0m - szerokość korony drogi zmienna od 5,0 do 7,0m - pobocze gruntowe o szerokości zmiennej od 0,75m do 1,50m - spadek poprzeczny jezdni i=2%, poboczy i=6% - pochylenie skarp nasypów i wykopów - 1: 1,5 Odwodnienie pasa drogowego - poprawa istniejącego systemu odwodnienia przez pogłębienie zamulonych i zakrzaczonych rowów przydrożnych - przebudowa przepustów betonowych na przepusty z rur plastikowych dwuściennych typu PRAGMA - wykonać murki czołowe i odmulić na 2 przepustach - pozostałe odmulić Zakres robót przewidzianych do wykonania przebudowa istniejących przepustów, odmulenie i wykonanie murków czołowych na przepustach oczyszczenie istniejących rowów z namułu przebudowa zjazdów gospodarczych wykonanie wyrównania istniejącej podbudowy żwirowej kruszywem naturalnym stabiliz. mech. z domieszką kruszywa łamanego 20% wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego grubości 4 cm wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm uzupełnienie poboczy drogi pospółką..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) Złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. d) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, e) Zrealizują zamówienie w terminie 5 miesięcy od 1.07.2009 do 30.11.2009 r. f) Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia. g) Udzielą 30 dniowego terminu płatności, h) Udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali 2 usługi nadzoru inwestorskiego odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 15 000 zł każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przedstawionych na załączniku nr 5 (Wykonawca powinien wykazać się prowadzeniem 2 nadzorów inwestorskich w latach 2006 - 2008 nad inwestycjami budowlanymi drogowymi) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; i) Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi ww. zakresie objętym niniejszym zamówieniem, tj.: w branży budowlanej drogowej, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy b) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy c) [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. d) Uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej e) [dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżynierów budownictwa f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 usług nadzoru inwestorskiego odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 15 000 zł każdy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, przedstawionych na załączniku nr 5 (Wykonawca powinien wykazać się prowadzeniem 2 nadzorów inwestorskich w latach 2006 - 2008 nad inwestycjami budowlanymi drogowymi) g) dokumenty potwierdzające, że ww. usługi wykonane należycie, h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i) Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie 5 miesięcy od 1.07.2009 do 30.11.2009 r. j) Oświadczenie o akceptacji terminu związania ofertą. k) Oświadczenie o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. l) Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy m) Oświadczenie że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.

SIWZ.pdf (208.32 Kb)

zawiadomienie o wyborze oferty wyniki-intrnet.doc (70.50 Kb)

Lista załączników do przetargu