Adaptacja obiektów powojskowych na placówki rekreacji sportowej i muzeum w Gołdapi...

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 217 z dnia 22.08.2006

POZYCJA 43506

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Gołdap: adaptacja obiektów powojskowych na placówki rekreacji sportowej i muzeum w Gołdapi

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gołdap, do kontaktów: inż. Wiesław Swatek, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800, e-mail: info@goldap.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.goldap.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja obiektów powojskowych na placówki rekreacji sportowej i muzeum w Gołdapi.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gołdap, ul. Kościuszki.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i modernizacja obiektów powojskowych oraz infrastruktury technicznej poprzez: a) wykonanie kompleksowych prac remontowych i modernizacyjnych dwóch bliźniaczych budynków pokoszarowych na muzeum regionalne o pow. zabudowy 234,24 m2, pow. użytkowej 160,49 m2 i kubaturze 1247,21 m3; zakres robót zakłada odtworzenie pierwotnego zabytkowego wyglądu elewacji zewnętrznej oraz odbudowę pochylni dla niepełnosprawnych; b) modernizacja i przebudowa stadionu w tym wykonanie boiska piłki nożnej o wymiarach 94,5 m x 45 m o nawierzchni trawiastej, rozbiegu i zeskoczni skoku wzwyż, progu do pchnięcia kulą, skoku w dal, bieżni 100 m - 4-ro torowej z tłucznia ceglanego, płyty boiska koszykówki i siatkówki 28 m x 16 m o nawierzchni na bazie poliuretanowej, pole wrotkowe, 2 korty tenisowe o wymiarach 33,94 m x 33,77 m; c) wykonanie parkingu na 116 stanowisk w przeliczeniu na samochody osobowe o pow. 2710,30 m2 w tym wykonanie 850,6 m2 nawierzchni bitumicznej, a pozostała część parkingu wykonana z kostki betonowej typu Polbruk lub równoważnej o gr. 6 cm, wykonanie oświetlenia ulicznego i ogrodzenia

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.26.28.00, 45.21.23.13, 45.21.22.24, 45.22.33.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Zakres i wielkość zamówienia określono w sekcji II pkt. 1.5 niniejszego ogłoszenia

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 35000 PLN (słownie trzydzieści pięć tysięcy PLN). Wadium powinno być wniesione nie póżniej niż 15 września 2006 r. do godz. 10.00, tj.: do terminu składania ofert

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; b) złożą ważną ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ; c) udzielą 36 miesięcznego okresu gwarancji; d) udzielą 30-to dniowego terminu płatności; e) udokumentują wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczecia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączenim dokumentów, że roboty te zostały wykonanie należycie - w branży drogowej - wykonanie 1000 m2 parkingów, placów, chodników o nawierzchni z kostki betonowej, - w branży budowlanej - wykonanie modernizacji, adaptacji dwóch budynków o charakterze zabytkowym; f) udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, g) udokumentują, że osoby posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami: budowlanymi, elektrycznymi i sanitarnymi;

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów potwierdzajacych spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia/ nie spełnia czyli zero jedynkowo.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kosztorys ofertowy b)oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem do składania ofert, d) uprwnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branżach: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, e) aktualne zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest któtszy - w tym okresie, odpowiadajacych swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania - w branży drogowej - wykonanie 1000 m2 parkingów, placów, chodników o nawierzchni z kostki betonowej, - w branży budowlanej wykonanie modernizacji, adaptacji dwóch budynków o charakterze zabytkowym; g) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert; i) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; j)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okreslonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert ; k)oświedczenie o udzieleniu 30-to dniowego terminu płatności; l) dowód wniesienia wadium; ł) inforamacja o podwykonawcach; m) oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji; n) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl.

Opłata:

Warunki i sposób płatności:

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.09.2006, godzina 10:15, Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, I piętro - sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Dofinansowanie realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów i Priorytetu 3 - Rozwój lokalny, z wyłączeniem Działania 3.4 - Mikroprzedsiębiorstwa, Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.08.2006.

Lista załączników do przetargu