Prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w miejsocowości Kośmidry

Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 221 z dnia 28.08.2006

POZYCJA 44179

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Gołdap: prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w miejsocowości Kośmidry

Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Gołdap, do kontaktów: Małgorzata Lenarczyk - 087 6156052, mail:lenarczyk@goldap.pl, lokal nr 30 w godz. 8.00 - 14.00, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800, e-mail: info@goldap.pl.

Adresy internetowe

Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.goldap.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.

2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Środowisko.

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie składowiska odpadów komunalnych w miejsocowości Kośmidry.

1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 90.

Główne miejsce świadczenia usług: Składowisko w miejscowości Kośmidry, gm. Gołdap.

1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

1.4) Informacje na temat umowy ramowej:

Czas trwania umowy ramowej:

Wartość umowy ramowej:

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:

1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przyjmowanie, składowanie, unieszkodliwianie i odzysk odpadów komunalnych zgodnie ze SWIZ.

1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Minimum trzy lata wykonywania usług w zakresie okreslonym w punkcie II.1.5 potwierdzonych referencjami.

1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 90.12.30.00, 90.12.31.00.

1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

2) Wielkość lub zakres zamówienia

Całkowita wielkość lub zakres: Średnio miesięcznie przyjmowanych będzie ok. 210 ton odpadów komunalnych

3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 6300 PLN winno bć wniesione najpóżniej do dnia 25 września 2006r. do godz. 10-tej. Formy wnoszenia wadium określa SWIZ.

2) Warunki udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:

1) sełniają wymogi art. 22 ust.1 PZP oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1-2 PZP, 2)złożą oświadczenia o spełnieniu

warunków udziału, 3) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zg. z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, 4) posiadają aktualne ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności, 5) wniosą wymagane wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 3% ceny ofertowej, 6) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia, zatrudniają co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne kwalifikacje w zakresie składowania odpadów, a pozostali pracownicy przeszli szkolenia w zakresie BHP,P.poż.,i przyjmowania odpadów, 7) przedstawią program prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów i odzyskiwania surowców wtórnych na terenie składowiska oraz zapewnią zbyt odzyskanych surowców wtórnych do zakładów prowadzących recykling odpadów, 8) posiadają własny lub dzierżawiony sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia, posiadajacy aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne w zakresie OC, tj. minimum: 3 wykaszarki lub kosiarki spalinowe, 1 kompaktor, 1spycharka gąsiennicowa -130 kW, 1 samochód samowyładowczy - 5t, 1 ciągnik z przyczepą, 1 koparko-ładowarka, 9) wystąpią do Burmistrza Gołdapi o wydanie zezwolenia na prowadzenie składowiska odpadów stałych - dotyczy oferenta wygrywającego.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ww. warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje złożone w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SWIZ. Nie spełnienie chociażby jednego z warunkow skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert),

2) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub stosownych zaświadczeń o uzyskanych przewidzianych prawem zwolnieniach - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,

3) aktualne akty własności, faktury nabycia lub umowy dzierżawy na posiadanie sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia,

4) dokumenty (umowy) potwierdzajace możliwość zbywania odzyskanych surowców wtórnych z przedsiębiorcami prowadzącymi recykling odpadów,

5) ważne polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności,

6) dokumenty potwierdzające wymagane uprawnienia, ceryfikaty szkoleń kadry pracowniczej,

7) dowód wniesienia wadium,

5) wszel8ie oświadczenia złożone na formularzu ofertowym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia

1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:

2) Kryteria oceny ofert

2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

3) Informacje administracyjne

3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl.

Opłata:

Warunki i sposób płatności:

3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:

3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2006 godzina 10:00.

3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.

3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.09.2006, godzina 10:15, Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, sala narad - nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.

2) Informacje dodatkowe:

3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.08.2006.

Lista załączników do przetargu