Ogłoszenie o zamówieniu - przetarg nieograniczony - Przebudowa drogi dojazdowej do sanatorium WITAL (od ul. Wczasowej), ul. Spacerowej i ul. Jodłowej oraz budowa kolektora zbiorczego kanalizacji deszczowej na Osiedlu pod Lasem w Gołdapi

 

Gołdap: Przebudowa drogi dojazdowej do sanatorium WITAL (od ul. Wczasowej), ul. Spacerowej i ul. Jodłowej oraz budowa kolektora zbiorczego kanalizacji deszczowej na Osiedlu pod Lasem w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 60998 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi dojazdowej do sanatorium WITAL (od ul. Wczasowej), ul. Spacerowej i ul. Jodłowej oraz budowa kolektora zbiorczego kanalizacji deszczowej na Osiedlu pod Lasem w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest przebudowa ulic gminnych w Gołdapi: 1. Jodłowej klasy L o nawierzchni gruntowej na nawierzchnię bitumiczną długości 0,4177 km, chodniki dla pieszych obustronne - 1,50m z kostki betonowej Polbruk,wykonanie kanalizacji deszczowej. 2. Spacerowej klasy D o nawierzchni gruntowej na 8cm warstwę ścieralną z brukowej kostki betonowej o długości 0,7172 km, chodniki dla pieszych z kostki betonowej Polbruk i wykonanie kanalizacji deszczowej na odcinkach przyjętych w dokumentacji technicznej. 3. Wewnętrznej drogi dojazdowej Gminy Gołdap od ul.Wczasowej w Gołdapi w zakresie budowy nawierzchni twardej ulepszonej z brukowej kostki betonowej długości 0,245km i chodnika dla pieszych szerokości 2.5m 4. Kolektor zbiorczy kanalizacji deszczowej. II. Opis robót Ulica Jodłowa Parametry techniczne projektowe. Od km 0+000 do km 0+417,70 - klasa techniczna ulic - L - prędkość projektowa - 30km/h - szerokość jezdni - 6,00m - szerokość pasa ruchu - 3,00m - chodniki obustronne - 2x1,50m - pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne - 2,0% - pochylenie poprzeczne chodnika - 2,0% kategoria ruchu - KR1 Konstrukcja nawierzchni jezdni. Jezdnia zasadnicza: - 4cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0-12,8mm - 5cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego 0-16mm - 20cm podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5mm - 15cm warstwa odcinająca Nawierzchnia wjazdów bramowych: - 8cm brukowa kostka betonowa - 3-5cm podsypka piaskowo cementowa 4:1 - 10cm podbudowa z chudego betonu Nawierzchnia chodników: - 6cm brukowa kostka betonowa kolorowa - 3-5cm podsypka piaskowo cementowa 4:1 - 10cm ulepszone podłoże pospółką. Odwodnienie Odprowadzenie wód opadowych z projektowanej kanalizacji deszczowej w ulicy Jodłowej przewidziano do projektowanego kolektora zbiorczego odprowadzającego wody opadowe poza teren osiedla do rowu melioracyjnego z obszaru od skrzyżowania z ulicą Jaworową. Projektowana kanalizacje na odcinku pomiędzy ulica 1 Maja i ulicą Jaworową zaprojektowano do włączenia do istniejącej kanalizacji deszczowej w ulicy 1 Maja. Dla ujęcia wód opadowych do kanalizacji deszczowej w ulicy Jodłowej zaprojektowano następujące elementy odwodnienia: · Kolektor deszczowy z rur PCV d=315mm, L= 293,0m · Przykanaliki z rur PCV 200 szt. 24 · Studnie rewizyjne d=1,2m - 10szt · Studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi - 24szt. Ulica Spacerowa Pomiędzy ulicą 1 Maja zaliczoną do kategorii dróg powiatowych a ulicą Spacerową1 kategorii dróg gminnych zlokalizowana jest ulica oznaczona dla celów projektu jako Spacerowa2 kategorii drogi gminnej. W ramach projektowanego zadania przewiduje się wykonanie następujących zasadniczych robót: Przebudowę ulicy gminnej Spacerowej1 klasy D na nawierzchnię z brukowej kostki betonowej Przebudowa ulicy Spacerowej 2 na nawierzchnię z brukowej kostki betonowej. Przebudowę odcinka ulicy Wiosennej w obrębie skrzyżowania z ulicą Spacerową na nawierzchnię bitumiczna w obrębie skrzyżowania. Budowę nawierzchni chodników dla pieszych wzdłuż projektowanej ulicy Spacerowej Budowę zatoki postojowej w obszarze skrzyżowania ulic Spacerowej1 i Spacerowej2 Budowę kanalizacji deszczowej w zakresie budowy studzienek ściekowych i kolektora deszczowego w ulicy Spacerowej z projektowanym wylotem kolektora do doliny rzeki Gołdapą na działce nr 381/34. Przebudowę odcinka kanalizacji teletechnicznej dł. 20M Projektowane parametry ulicy Spacerowej1 i Spacerowej2 przedstawiają się następująco: ul. Spacerowa 1 - klasa techniczna ulicy - D (ciąg pieszo-jezdny) - prędkość projektowa - 30km/h - szerokość jezdni - 3,00m - pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne - 2,0% - pochylenie poprzeczne chodnika - 2,0% - elementy kanalizacji deszczowej o lokalizacji wg załącznika graficznego ul. Spacerowa2 - klasa techniczna ulic - D - prędkość projektowa - 30km/h - szerokość jezdni - 4,50m - chodnik dla pieszych obustronny - 2x1,5m - pochylenie poprzeczne jezdni dwustronne - 2,0% - stanowiska postojowe o wymiarach 2,30x4,50m - 4szt. Zestawienie podstawowych powierzchni i elementów zagospodarowania terenu dla ulicy Spacerowej1 i Spacerowej2 przedstawia się następująco: · Nawierzchnia jezdni z kostki brukowej betonowej gr 8cm - 2834,0m2 · Nawierzchnia bitumiczna z asfaltobetonu (ul.Wiosenna) - 196,6m2 · Nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr. 6cm - 361,3m2 · Nawierzchnia wjazdów bramowych z kostki bet. gr. 8cm - 118,2m2 · Powierzchnia nieruchomości objętej proj robotami ziemnymi - 4100,0m2 · Powierzchnia terenu objętego bezpośrednim wpływem przedsięwzięcia na otoczenie wyniesie około - 5000m2 · Kanalizacja d300 - 215,0m · Przykanaliki deszczowe d200 - 50m · Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych d1,2m - 6kpl · Studzienki ściekowe z wpustami ulicznymi - 13kpl · Separator lamelowy z osadnikiem - 1kpl · Obudowa wylotu kolektora d300 - 1kpl · Przebudowa kanalizacji teletechnicznej - 20m 1.Wewnętrzna droga dojazdowa od ul.Wczasowej w Gołdapi w zakresie budowy nawierzchni długości 0,245km i chodnika dla pieszych Droga dojazdowa o przekroju szlakowym o następujących parametrach: - klasa techniczna ulic - D - prędkość projektowa - 30km/h - szerokość jezdni - 5,00m - szerokość poboczy - 2x1,0m - pochylenie poprzeczne jezdni - 2,0% - pochylenie poprzeczne poboczy - 6,0% - kategoria ruchu - - KR1 - chodnik dla pieszych szer. 2,50 - pochylenie chodnika - 2,0% w kierunku drogi Zestawienie podstawowych powierzchni : · Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej gr. 8cm - 1385,0m2 · Nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr. 6cm - 620,5m2 Odwodnienie odbywać się będzie powierzchniowo na przyległy teren na warunkach występujących obecnie. kanalizacja deszczowa - kanał zbiorczy kanał z rur betonowych i żelbetowych WIPRO o śr.600mm - 195m kanał z rur PVC o śr. 500mm - 84mb kanał z rur PVC o śr. 315mm - 82mb studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr.1200mm - 10 kpl separator lamelowy ECOL-UNICON 30/300 - 1 - osadnik V= 5,0m3 0 śr. 2500mm - 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych.) Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 6 kwietnia 2009 r. do godz. 10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki. a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji d) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, e) Zrealizują zamówienie w terminie do 30.11.2009 f) Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, g) Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z SIWZ h) Udzielą 30 dniowego terminu płatności, i) Wniosą wadium j) Udokumentują wykonanie 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości min. 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, j) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem do kierowania robotami budowlanymi oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w branży drogowej i sanitarnej k) udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zawodowych, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej drogowej. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Kosztorys ofertowy b) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) c) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2). d) [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości e) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w branży drogowej i sanitarnej f) [dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa drogowego g) wykaz wykonanych 2 robót robót budowlanych w zakresie budowy lub modernizacji dróg w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 500 000 zł każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania h) załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie, i) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował k) [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l) [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, m) [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt.9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r.( Dz.U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument wystawiony w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie n) Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie do 30.11.2009 r. o) Oświadczenie o akceptacji terminu związania ofertą. p) Oświadczenie o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. r) Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy s) Dowód wniesienia wadium t) Oświadczenie, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonane zostaną we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców w procesie inwestycyjnym przedstawienie informacji o ich udziale u) Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji. w) Pisemne zobowiązanie podmiotu do wyprodukowania, dostarczenia i ułożenia masy asfaltowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

SIWZ.pdf (252.32 Kb)

 zal._nr_7-_Projekt_zagospp_WITAL_od_ul._Wczasowej.pdf (961.18 Kb)

zal._nr_8_-_Proj_zag_Spacerowa.pdf (2.91 Mb)

zal._nr_9_-_Proj_zagosp_Podlasie.pdf (9.73 Mb)

Pozostale_dokumenty.zip (6.05 Mb)

Lista załączników do przetargu