Przyjęcie do schroniska dla zwierząt i opieka nad psami odłowionymi z terenu gminy Gołdap.

 

Gołdap: Przyjęcie do schroniska dla zwierząt i opieka nad psami odłowionymi z terenu gminy Gołdap.
Numer ogłoszenia: 365509 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przyjęcie do schroniska dla zwierząt i opieka nad psami odłowionymi z terenu gminy Gołdap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przejęcie od samorządu gołdapskiego obowiązku zapewnienia opieki, o której mowa w art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. O ochronie zwierząt, z chwilą przyjęcia do schroniska dla zwierząt psów pochodzących z terenu gminy Gołdap, 1. Zakres zamówienia. - kompleksowa opieka nad zwierzętami w ścisłej współpracy z lekarzem weterynarii na zasadach określonych w ustawie o ochronie zwierząt, - prowadzenie ewidencji przyjmowanych i wydawanych zwierząt, - prowadzenie działań zmierzających do ich adopcji, - wykonywanie zabiegów kastracji/sterylizacji u każdego psa przed przekazaniem go do adopcji, - w przypadku przekazania przez Zamawiającego ciężarnej suki uśpienie ślepego miotu, - w przypadku padnięcie/uśpienia zwierzęcia przekazanie jego zwłok do utylizacji prowadzonej przez podmiot do tego uprawniony. Szacunkowa liczba psów przewiezionych do schroniska dla zwierząt - ok. 50 szt rocznie, średni miesięczny stan zwierząt pod opieką schroniska podlegający rotacji - 40 szt. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z: - Ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt ( Dz. U. z 2003r. Nr 106, poz. 1002 ze zmianami ), - Ustawą z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt ( Dz. U. Z 2004r. Nr 69, poz. 625 ze zmianami ), - Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt ( Dz. U. Nr 158, poz. 1657 )..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.38.00.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2.1.3. Udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, 2.1.4 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, 2.1.5 Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie tj. do 31.12.2009r., 2.1.6 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z SIWZ, 2.1.7 Udzielą 30 dniowego terminu płatności, Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 wypełniony formularz ofertowy, 3.1.2 oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3.1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 3.1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony na załączniku nr 3, 3.1.5 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.6 oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie do 31.12.2009r., 3.1.7 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą, 3.1.8 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności, 3.1.9 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, 3.1.10 wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty, 3.1.11 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale, 3.1.12 decyzja o nadaniu podmiotowi weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego, 3.1.13 kopia umowy z lekarzem weterynarii dotycząca nadzoru, 3.1.14 regulamin schroniska. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II p. pokój 30.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II p. pokój 30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ_psy.pdf (162.35 Kb)
 


Lista załączników do przetargu