Gołdap: Organizacja selektywnej zbiórki odpadów komunalnych: papieru, szkła, tworzyw sztucznych oraz odbiór z terenu Gminy Gołdap.
Numer ogłoszenia: 365287 - 2008; data zamieszczenia: 15.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja selektywnej zbiórki odpadów komunalnych: papieru, szkła, tworzyw sztucznych oraz odbiór z terenu Gminy Gołdap..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a) Organizacji systemu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ( papier, szkło, tworzywa sztuczne ) w tym: dostarczenie kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów, zaopatrzenie mieszkańców w worki do selektywnej zbiórki odpadów dostarczone przez Zamawiającego, odbiór odpadów zebranych selektywnie i ich przekazywanie do miejsc przetwarzania. b) Zamawiający zakłada ustawienie na terenie miasta 68 kontenerów, na terenie wsi 56 kontenerów o pojemności 1100 - 2200 l, odpowiednio pomalowanych i oznakowanych ( papier: 28 szt. w kolorze niebieskim, szkło: 48 szt. w kolorze zielonym, tworzywa sztuczne: 48 szt. w kolorze żółtym ). c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia systemu selektywnej zbiórki odpadów i utworzenia nowych punktów zbiórki odpadów selektywnych ( tj. zmiany ilości ustawionych kontenerów i dostarczonych worków ). d) Przekazaniu odzyskanych surowców wtórnych do miejsc ich przetwarzania. e) Prognozowane roczne ilości odzyskanych surowców wtórnych: makulatura - 24 t, szkło - 12 t, butelki typu pet - 6 t..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 29 grudnia 2008r.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 2.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, 2.1.3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji, 2.1.4 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia, 2.1.5 Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie tj. 31.12.2009r., 2.1.6 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z SIWZ, 2.1.7 Udzielą 30 dniowego terminu płatności, 2.1.8 Udokumentują posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, 2.1.9.Dysponują minimum 2 samochodami specjalistycznymi przystosowanymi do zbiórki odpadów komunalnych, w tym jednym samochodem dwukomorowym pozwalającym na zbiórkę odpadów selektywnych bez możliwości ich zmieszania, 2.1.10.Dysponują minimum 124 kontenerami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 wypełniony formularz ofertowy oraz formularz cen jednostkowych, 3.1.2 oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3.1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 3.1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3.1.5 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.6 oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie do 31.12.2009r., 3.1.7 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą, 3.1.8 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności, 3.1.9 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, 3.1.10 wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty, 3.1.11 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie, 3.1.12 polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 3.1.13 zezwolenia w zakresie odbioru i transport odpadów komunalnych 3.1.14 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II p. pokój 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, II p. pokój 28.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
SIWZ_selektywne.pdf (180.05 Kb)
Zalacznik_nr_1A_do_SIWZ.pdf (59.83 Kb)