Przetarg na wykonywanie w 2009 roku wycen nieruchomości komunalnych oraz nieruchomości niezagospodarowanych w wymaganym terminie,

 

GPO. 7242-341(ZP-III).sz-1/09

Zatwierdzam: Gołdap, dn. 29.01.2009r.


......................


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Rozdział I

INFORMACJE OGÓLNE


  1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z 20 listopada 2007r.) w trybie przetargu nieograniczonego dla wartości zamówienia mniejszej od kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art.11 us.8.

  • Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz.U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006r/.

  1. Ilekroć w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie użyte słowo lub zwrot:

  • Ustawa należy przez to rozumieć ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 r. ze zmianami).

  • SIWZ należy przez to rozumieć niniejszą specyfikację istotnych warunków zamówienia.

  1. Gmina Gołdap reprezentowana przez Marka Aleksandra Mirosa- Burmistrza Gołdapi.

Pl. Zwycięstwa 14, 19 – 500 Gołdap, tel. 0(prefiks) 87 615-60-40, fax. 0(prefiks) 87 615 08 00

e-mail:gpo2@goldap.pl

www.goldap.pl, www.bip.goldap.pl, www.portal.uzp.gov.pl

zwany dalej Zamawiającym ogłosiła przetarg nieograniczony na wykonywanie w 2009 roku wycen nieruchomości komunalnych oraz nieruchomości niezagospodarowanych w wymaganym terminie, posiadających oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 70300000-4.













Rozdział II

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1. Opis przedmiotu zamówienia:

    1. W zakres usługi wchodzi określenie wartości nieruchomości komunalnych sprzedawanych przez Gminę z podziałem na kategorie:

a/. lokale mieszkalne (wolne drogą przetargu i bezprzetargowo dotychczasowym

najemcom) i użytkowe wraz z przynależną do nich częścią gruntu;

b/. nieruchomości niezabudowane ( mogące składać się z jednej lub kilku działek

gruntu);

c/. nieruchomości zabudowane;

d/. nieruchomości niezagospodarowane w wymaganym terminie.

1.2. Operaty szacunkowe muszą zawierać między innymi dokumentację zdjęciową i niezbędne

szkice.


1.3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania poszczególnych wycen w terminie 14 dni od

dnia pisemnego zgłoszenia przez Urząd Miejski w Gołdapi potrzeby wykonania usługi.


2. Opis części zamówienia dotyczący składania ofert częściowych.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.


  1. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających na podstawie art.67 ust.1 pkt.6 i 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


4. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowej.

Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.


5. Informacje o podwykonawcach.

Nie dopuszcza się składania ofert z udziałem podwykonawców.























ROZDZIAŁ III

INSTRUKCJA DLA WYKONAWCÓW

1. Opis sposobu przygotowania ofert.

  • Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku składania ofert w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie w języku polskim sporządzone przez tłumacza przysięgłego języka, w którym oferta jest złożona.

  • Każdy wykonawca może złożyć jedna ofertę. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania.

  • Oferta powinna obejmować całość zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

  • Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  • Oferta winna być przygotowana na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.

  • Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w Rozdz. III pkt. 3.1. SIWZ.

  • W przypadku gdy oferent dołącza do oferty jako załącznik kopie jakiegoś dokumentu, kopia winna być czytelna, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela wykonawcy.

  • Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia wykonawcy winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy.

  • Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika
    z innych dokumentów załączonych do oferty.

  • Wszystkie strony oferty winny być podpisane, ponumerowane i zszyte w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty, wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Oferty składające się z luźnych dokumentów zostaną uznane za sprzeczne ze specyfikacją. Luźne strony dołączone do spiętej oferty nie będą brane pod uwagę.

  • Oferta powinna być złożona w następujący sposób:

Wykonawca powinien zamieścić ofertę w zamkniętej wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszalnym do terminu otwarcia ofert.

Koperta zewnętrzna: zaadresowana do zamawiającego tj.:

Urząd Miejski w Gołdapi

Pl. Zwycięstwa 14, 19 – 500 Gołdap

posiadająca dodatkowe oznaczenie tj.:

SZACOWANIE NIERUCHOMOŚCI”.
Nie otwierać przed 09.02.2009r. godz. 10
15

Koperta wewnętrzna: oprócz ww. opisu powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.

  • Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z ww. opisem ponosi wykonawca. Wykonawcy przedstawiają oferty zgodnie z wymogami SIWZ.

  • Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

  • Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych wymagań jak składana oferta, tj.: w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych: „ZMIANY”.

  • Wykonawca może wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty przed terminem (wg takich samych zasad jak przy wprowadzaniu zmian i poprawek) z napisem na kopercie zewnętrznej: „WYCOFANIE”.

  • Wszystkie dokumenty stanowiące i tworzące ofertę winny być wypełnione przez oferenta bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w SIWZ bez dokonywania w nich zmian. Jeżeli jakaś część dokumentu nie dotyczy wykonawca wpisuje on „nie dotyczy”.


2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny

spełniania tych warunków:

2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od wykonawców.

W przetargu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy.

  2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.

  3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji.

  4. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.

  5. Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ).

  6. Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  7. Posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

  8. Przedłożą wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem, charakterem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

  9. Przedłożą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

    1. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców postawionych w Rozdziale III
pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu
DRUK ZP – 17 na zasadzie
spełnia – nie spełnia, czyli zero - jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z ubiegania się
o zamówienie publiczne o czym zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego oferenta, podając uzasadnienie faktyczne i prawne
. Ofertę wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.


3. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w

postępowaniu:

  • Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1)

  • Oświadczenie wykonawcyz art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych

(załącznik nr 2).

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert)

  • Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie określonym w Rozdziale III pkt. 4 niniejszej SIWZ,

  • Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą.

  • Oświadczenie o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 1),

  • Wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty.

  • Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1), że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie .

  • Kserokopię uprawnień rzeczoznawcy majątkowego.

  • Wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem, charakterem, złożonością i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

  • Dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.

Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.


  1. Termin wykonania zamówienia – 31 grudzień 2009r.


5. Kryteria, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:

  • Cena za wykonanie zamówienia 100 %

Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów tj.: 10 pkt., pozostałym oferentom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów wg wzoru

[(cena najniższa : cena badanej oferty) x 10] x 100 % x ilość członków komisji przetargowej

5.1. Opis wszelkich innych niż cena kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów.

  1. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje komisja przetargowa składająca się z 4 członków na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Rozdz. III pkt. 2.1 i 3.1 niniejszej specyfikacji.

  2. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje największa ilość punktów uzyskanych w toku oceny oferty.

  3. Ocena oferty zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryteria.

  4. Po dokonaniu oceny przyznane punkty zostaną przemnożone przez procentową wagę kryterium.


6. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

Cenę wykonania usługi określi się jako sumę iloczynów cen jednostkowych dla poszczególnych

kategorii wycen i przypisanych im wag.

Wagi wynoszą:

a/ lokale mieszkalne (wolne drogą przetargu i bezprzetargowo dotychczasowym

najemcom) i użytkowe wraz z przynależną do nich częścią gruntu – waga 21;

b/ nieruchomości niezabudowane ( mogące składać się z jednej lub kilku działek

gruntu); – waga 74;

c/ nieruchomości zabudowane – waga 5;

d/ nieruchomości niezagospodarowane w wymaganym terminie – waga 10.

Wzór na określenie ceny wykonania usługi:

Cena = a x 21 + b x 74 + c x 5 + d x 10

Cena ofertowa musi być podana w formie ryczałtu

Ceny jednostkowe dla poszczególnych kategorii wycen określone przez Wykonawcę zostaną

przyjęte na okres ważności umowy i nie będą ulegały zmianom i waloryzacji.

Wykonawca wypełni formularz ofertowy (załącznik nr 1) uwzględniający wszystkie koszty

związane z wykonaniem niniejszego zamówienia.

Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z

wyodrębnieniem podatku VAT,

Cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem niniejszego

przedmiotu zamówienia,

Cena może być tylko jedna nie dopuszcza się wariantowości cen,

Cenę oferty należy obliczyć na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.


7. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia

między zamawiającym, a wykonawcą.

W realizacji mniejszego zamówienia dopuszcza się rozliczenia pieniężne w PLN.

8. Wymagania dotyczące wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy

8.1. Wadium.

Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

    1. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie żąda się wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.


9. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

  • Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Gołdapi, Pl. Zwycięstwa 14, pokój nr 12, nie później niż do dnia 09.02.2009r. do godz. 1000.

  • W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez Zamawiającego.

  • Wszystkie oferty otrzymane przez zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone wykonawcom nie otwierane.

  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 09.02.2009r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 23.


10. Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego oraz oświadczenie, czy zamierza się zwoływać zebranie wykonawców.

  • Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień chyba, że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert.

  • Zamawiający przekaże treść wyjaśnień wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówień bez ujawnienia źródła zapytania.

  • Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania z wszystkimi wykonawcami w celu wyjaśnienia ewentualnych wątpliwości dotyczących Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


11. Termin związania ofertą.

Okres związania ofertą wynosi 30 dni, bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania ofert.


12. Informacje o trybie otwarcia i oceny ofert.

  • Wykonawcy mogą być obecni przy otwarciu ofert, otwarcie ofert jest jawne.

  • Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

  • Podczas otwarcia ofert, zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adres wykonawców
    a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji
    i warunków płatności zawartych w ofertach.

  • Powyższe informacje, Zamawiający przekaże niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert.


13. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą.

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:

mgr inż. arch. Beata Kołakowska - Architekt Miejski, Wydz. Gospodarki Przestrzennej, Ochrony Środowiska i Nieruchomości, tel. 0 (prefiks) 87 615-60-40.


  1. Nie dopuszcza się porozumiewania drogą elektroniczną.

























Rozdział IV

Istotne dla stron postanowienia umowy.


1. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Istotne postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym
załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.

2. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  • Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

  • W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.

Rozdział V

ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ


Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Na podstawie Działu VI Prawo zamówień publicznych wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.


Załącznikami do SIWZ są:

  1. Formularz ofertowy.

  2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych.

  3. Wzór umowy.

  4. Wykaz opracowań zrealizowanych przez wykonawcę.





















Załącznik nr 1


Burmistrz Gołdapi

19 – 500 GOŁDAP, Plac Zwycięstwa 14



F O R M U L A R Z O F E R T O W Y

WYKONAWCA





pieczęć WYKONAWCA

NIP ............................

ZAMAWIAJACY:







NIP 847-000-28-16















Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wykonywanie w 2009 roku wycen nieruchomości komunalnych oraz nieruchomości niezagospodarowanych w wymaganym terminie, posiadających oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV 70300000-4

Opublikowane na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Gołdapi – www.goldap.pl. www. portal.uzp.gov.pl

SKAŁADAMY OFERTĘ NA WYKONANIE ZAMÓWIENIA






Oferujemy następujące ceny na wykonanie usługi w pełnym zakresie objętym specyfikacją:


Wycena nieruchomości komunalnych sprzedawanych przez Gminę na kategorie:


a/. lokale mieszkalne (wolne drogą przetargu i bezprzetargowo dotychczasowym najemcom) i użytkowe wraz z przynależną do nich częścią gruntu - ............... zł netto

(słownie:.................................................................................................................................................zł)

+ podatek VAT (................. %) ...............zł (słownie: .......................................................................... zł)

co daje kwotę brutto ........................ zł (słownie: ............................................................................zł).


b/. nieruchomości niezabudowane ( mogące składać się z jednej lub kilku działek gruntu); - ........................ zł netto

(słownie:................................................................................................................................................ zł)

+ podatek VAT (................. %) .......... zł(słownie:................................................................................ zł)

co daje kwotę brutto ........................ zł (słownie: ..............................................,.............................zł).


c/. nieruchomości zabudowane. ........................ zł netto

(słownie:................................................................................................................................................ zł)

+ podatek VAT (................. %) .......... zł (słownie: .............................................................................. zł)

co daje kwotę brutto ........................ zł (słownie: ............................................................................zł).

d/. nieruchomości niezagospodarowane w wymaganym terminie........................ zł netto

(słownie:................................................................................................................................................ zł)

+ podatek VAT (................. %) .......... zł (słownie: .............................................................................. zł)

co daje kwotę brutto ........................ zł (słownie: ............................................................................zł).

  1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń.*

  2. Oświadczamy, że zdobyliśmy konieczne informacje dotyczące realizacji zamówienia oraz przygotowania i złożenia oferty.*

  3. Oświadczamy, że uważamy się związani niniejszą ofertą przez okres wskazany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: przez 30 dni.

  4. Oświadczamy, że prace objęte niniejszym zakresem zamówienia wykonamy we własnym zakresie bez udziału podwykonawców.

  5. Oświadczamy, że przedstawiony w SIWZ projekt umowy został przez nas zaakceptowany.

  6. W przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, w miejscu i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego.

  7. Do niniejszej oferty załączamy wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty – wymienione w Rozdziale III pkt. 3.1. oraz dodatkowe dokumenty stanowiące integralną część umowy:** (należy przedłożyć wykaz dokumentów składających się na ofertę i stanowiących jej część integralną).

  8. Oferta została złożona na ....................... stronach podpisanych i kolejno ponumerowanych od nr ................ do nr ................


Ofertę podpisali :


............................................................................

/podpis i pieczęć uprawnionego przedstawiciela wykonawcy/

...................................., dnia ............................


* niepotrzebne skreślić

** jeżeli dołączone są odpisy dokumentów lub ich kopie, muszą być one czytelne i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciele oferenta (zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ)
































Wzór formularza Załącznik nr 2


Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

Nazwa wykonawcy......................................................................................................................

Adres wykonawcy.........................................................................................................................

Nr tel. ........................................, nr fax. ...........................................

Oświadczam, że:

  1. posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  2. posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

  3. znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych:

Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się:

  • wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;

  • wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po głoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;

  • wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

  • osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciw prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  • spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  • spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  • spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  • osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

  • podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

  • wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3

z postępowania wyklucza się również wykonawców, którzy:

  • wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tej czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;

  • złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

  • nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy;

  • nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;

...................................., dnia ...........................

...........................................................................

/podpis i pieczęć uprawnionego

przedstawiciela Wykonawcy/



























Załącznik nr 3

Wzór umowy


UMOWA NR GPO.7242-341(ZP-III).sz-..../09


Zawarta w dniu ....................... roku w Gołdapi pomiędzy


Gminą Gołdap, zwaną w treści umowy „Zamawiającym”, reprezentowaną przez:

1.Marka Mirosa – Burmistrza Gołdapi,

z kontrasygnatą Skarbnika Miejskiego – Krystyny Trzasko


a .............................................................................. zarejestrowanym przez ............................, zwanym w treści umowy „Wykonawcą”, reprezentowanym przez...................................................


o treści następującej:


§1.

W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonywania w 2008 roku wycen nieruchomości komunalnych.


§2.

W zakres usługi wchodzi określenie wartości nieruchomości komunalnych sprzedawanych przez Gminę z podziałem na kategorie:

a/. lokale mieszkalne (wolne drogą przetargu i bezprzetargowo dotychczasowym

najemcom) i użytkowe wraz z przynależną do nich częścią gruntu;

b/. nieruchomości niezabudowane ( mogące składać się z jednej lub kilku działek

gruntu);

c/. nieruchomości zabudowane;

d/. nieruchomości niezagospodarowane w wymaganym terminie.

§3.

Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego wykonania aktualizacji wyceny, o której mowa w §1, w okresie trzech miesięcy od daty upływu ważności wyceny.


§4.

1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami.

2. Operaty szacunkowe muszą zawierać między innymi dokumentację zdjęciową i niezbędne szkice.


§5.

Usługa zostanie wykonana najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia pisemnego zgłoszenia przez Urząd Miejski potrzeby jej wykonania.


§6.

Strony ustalają, że wynagrodzenie za wykonanie wycen nieruchomości, wymienionych odpowiednio:


a/. lokale mieszkalne (wolne drogą przetargu i bezprzetargowo dotychczasowym najemcom) i użytkowe wraz z przynależną do nich częścią gruntu - ............... zł netto

(słownie:.................................................................................................................................................zł)

+ podatek VAT (................. %) ...............zł (słownie: .......................................................................... zł)

co daje kwotę brutto ........................ zł (słownie: ............................................................................zł).

b/. nieruchomości niezabudowane ( mogące składać się z jednej lub kilku działek gruntu - ........................ zł netto

(słownie:................................................................................................................................................ zł)

+ podatek VAT (................. %) .......... zł(słownie:................................................................................ zł)

co daje kwotę brutto ........................ zł (słownie: ..............................................,.............................zł).

c/. nieruchomości zabudowane. ........................ zł netto

(słownie:................................................................................................................................................ zł)

+ podatek VAT (................. %) .......... zł (słownie: .............................................................................. zł)

co daje kwotę brutto ........................ zł (słownie: ............................................................................zł).

d/. nieruchomości niezagospodarowane w wymaganym terminie. ........................ zł netto

(słownie:................................................................................................................................................ zł)

+ podatek VAT (................. %) .......... zł (słownie: .............................................................................. zł)

co daje kwotę brutto ........................ zł (słownie: ............................................................................zł).


§7.

Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę umowną w przypadku:

1. Zwłoki w dostarczeniu zamówionych prac w terminie określonym umową – w wysokości 0.2% wartości umownej za każdy dzień zwłoki.

2. Odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w wysokości 500,00 zł.

3. Kary określone powyżej nie wyłączają odpowiedzialności na zasadach ogólnych.


§8.

1.Wykonawca jest odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy i zobowiązany do ich usunięcia na własny koszt w terminie ustalonym z Zamawiającym.

2. W przypadku nie dotrzymania terminu mają zastosowanie postanowienia §7 pkt. 1.


§9.

Wypłata należności za wykonane prace nastąpi w ciągu 14 dni od dostarczenia przedmiotu umowy na podstawie faktury VAT przedłożonej przez Wykonawcę.


§10.

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.


§11.

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.


§12.

Umowę sporządzono w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej strony.




Wykonawca Zamawiający




........................................................ ............................................

























Wzór formularza


Załącznik nr 4

(pieczęć adresowa firmy oferenta)


WYKAZ OPRACOWAŃ ZREALIZOWANYCH

PRZEZ WYKONAWCĘ


Opracowania zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnym z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia.

Lp

Temat zadania

i wartość

Określenie zakresu rzeczowego zadania w sposób jednoznacznie potwierdzający porównywalność charakteru i złożoności zrealizowanego zadania z zamówieniem stanowiącym przedmiot postępowania

Czas realizacji

(termin rozpoczęcia

i zakończenia)

Nazwa zamawiającego

Uwagi

/ nr załączonych referencji/











































(miejscowość, data) (pieczęć i własnoręczny podpis wykonawcy)

Lista załączników do przetargu