ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane w trybie przetargu nieogranicznego - wykonanie I etapu zadania " Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich"

Gołdap: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich Gmina Gołdap sieć kanalizacji sanitarnej Kolniszki - Botkuny - Jurkiszki z włączeniem do sieci w ul. Stadionowej w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 17408 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap , Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, faks 087 6150800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.goldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich - MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich Gmina Gołdap sieć kanalizacji sanitarnej Kolniszki - Botkuny - Jurkiszki z włączeniem do sieci w ul. Stadionowej w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje swym zakresem wykonanie kanalizacji sanitarnej na terenach byłych PGR w Kolniszkach i Botkunach oraz w osadach leśnych i PKP w Botkunach i Jurkiszkach oraz rurociąg przesyłowy do projektowanej kanalizacji sanitarnej w ulicy Stadionowej w Gołdapi. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci sanitarnej kanalizacyjnej Gołdap-Botkuny, Botkuny-Kolniszki, Botkuny-Jurkiszki wraz z przyłączami do granic nieruchomości lub pierwszej istniejącej studni na danej nieruchomości. W skład sieci sanitarnej kanalizacyjnej wchodzą: - kanalizacja grawitacyjna i tłoczna - przepompownie ścieków Przedmiot zamówienia należy wykonać w etapach I etap : Sieć sanitarna kanalizacyjna Botkuny-Kolniszki obejmująca swym zakresem kanalizację grawitacyjną i tłoczną o długości w tym: - kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 160mm - 166,0mb - kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 225mm - 1544,0mb - kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy o śr. zew. 40mm - 44,0mb - kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy o śr. zew. 50mm - 380,5mb - kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy o śr. zew. 63mm -3358,0mb - kanalizacja tłoczna z rur PCW AROT o śr. zew. 110mm - 22,0mb II etap : Sieć sanitarna kanalizacyjna Botkuny-Gołdap obejmująca swym zakresem kanalizację grawitacyjną i tłoczną o długości w tym: - kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 160mm - 108,5mb - kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 225mm - 516,0mb - kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy o śr. zew. 50mm-221,5mb - kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy o śr. zew. 75mm-2203,0mb - kanalizacja tłoczna z rur PCW AROT o śr. zew. 110mm-24,0mb III etap : Przepompownie ścieków w m. Botkuny, Kolniszki, tranzyt Botkuny-Gołdap a) przepompownie ścieków w m. Botkuny-Gołdap - PB 1 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1500mm z pompami Q=10,20m3, H=46,30m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PB 3 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1200mm z pompami Q=3,43m3, H=14,60m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PL 5 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1000mm z pompami Q=3,73m3, H=4,96m-szt 1 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) b) przepompownie ścieków w m. Kolniszki - PK 1 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1200mm z pompami Q=3,07m3, H=15,4m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PK 2 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1200mm z pompami Q=2,81m3, H=16,0m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PK 3- 1 kpl (przepompownia z betonu 1200mm z pompami Q=5,28m3, H=23,20m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PL 1 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1000mm z pompami Q=2,69m3, H=6,01m-szt 1 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) IV etap : Sieć sanitarna kanalizacyjna Botkuny-Jurkiszki obejmująca swym zakresem a) kanalizację grawitacyjną i tłoczną o długości w tym: - kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 160mm - 30,5mb - kan. grawitacyjna z rur polipropylenowych PP-B o średnicy zewnętrznej 225mm - 319,5mb - kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy/ o śr. zew. 40mm - 818,5mb - kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy/ o śr. zew. 50mm - 134,0mb - kanalizacja tłoczna z rur PE/polietylen niskociśnieniowy/ o śr. zew. 75mm -1419,0mb - kanalizacja tłoczna z rur PCW AROT o śr. zew. 110mm - 28,0mb b) Przepompownie ścieków w m. Jurkiszki - PJ 1 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1200mm z pompami Q=7,74m3, H=29,4m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PB 2 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1200mm z pompami Q=4,51m3, H=11,9m-szt 2 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PJL 1 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1000mm z pompami Q=3,73m3, H=4,96m-szt 1 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PJL 2 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1000mm z pompami Q=3,73m3, H=4,96m-szt 1 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) - PJL 3 - 1 kpl (przepompownia z betonu 1000mm z pompami Q=3,73m3, H=4,96m-szt 1 z kompletnym wyposażeniem - instalacja technologiczna, automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze) Wykonanie przyłączy energetycznych. Opis robót: - roboty ziemne ( prace niwelacyjne, wykopy, zasypanie wykopów, umocnienia itp.) - roboty sanitarne - ułożenie rurociągów (kanalizacja grawitacyjna i tłoczna), budowa studzienek, - studzienek rewizyjnych, wykonanie przyłączy) - budowa przpompowni ( studnie betonowe, wyposażenie technologiczne,automatyka i sterowanie,szafy zasilające i sterownicze, wykonanie ogrodzenia, utwardzenie placów,dojazdy) - roboty drogowe - odtworzenie dróg o nawierzchni gruntowej, żwirowej i asfaltowej, chodników z kostki betonowej POLBRUK. Terminy wykonania: I etap - do 30.07.2009 r II etap - do 30.12.2009 r. III etap - do 30.06.2010 r. IV etap - do 30.12.2010 r. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projektach budowlanym i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem rozwiązań równoważnych opisanym w ww. dokumentacji. Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca przewidzianego do realizacji poniesie Wykonawca. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: - zapewnienie obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, - organizacji i zagospodarowania placu budowy, - doprowadzenia wody oraz zasilania placu budowy, - ubezpieczenia budowy, utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 85 000 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 2.03.2009 r. godz. 10.00

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: a) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy b) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. c) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji d) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia, e) Zrealizują zamówienie w terminie do 30.12.2010 r. f) Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, g) Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. h) Udzielą 30 dniowego terminu płatności, i) Wniosą wadium j) udokumentują wykonanie 2 robót budowlanych - sieci kanalizacyjnych i wodociągowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością min. 2 500 000 PLN każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie: k) posiadają niezbędne uprawnienia i zezwolenia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej, l) udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, w tym uprawnień budowlanych kierownika budowy w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej; m) przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował n) przedstawią harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych z zachowaniem terminów wyznaczonych do zakończenia każdego z etapów realizacji inwestycji Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od wykonawców. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo..

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Kosztorys ofertowy b) Wypełniony formularz ofertowy c) Oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 15). d) [dotyczy Wykonawcy krajowego] Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert) [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości e) Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi inżynierów budownictwa w branżach budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej f) [dotyczy Wykonawcy krajowego] zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa aktualne na dzień składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że posiada kwalifikacje zawodowe inżynierów budownictwa g) wykaz wykonanych 2 robót budowlanych - sieci kanalizacyjnych i wodociągowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 2 500 000 PLN każda, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania h) załączenie dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane należycie i) wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie osób i podmiotów, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował k) [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l) [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, m) [dotyczy Wykonawcy krajowego] aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, tj.: aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą karalności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 28 października 2002 r. (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [dotyczy Wykonawcy zagranicznego] dokument wystawiony w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie n). Oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie do 30.12.2010 r. o) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą. p) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności. r) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy s) Dowód wniesienia wadium t) Oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udziale podwykonawców u) Oświadczenie o udzieleniu 36 miesięcznego okresu gwarancji. w) Harmonogram rzeczowo - finansowy robót budowlanych, z zachowaniem terminów wyznaczonych do zakończenia każdego z etapów realizacji inwestycji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.goldap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, I piętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.

SIWZ-kolektory.pdf (636.93 Kb)

Szczegóły.pdf (641.18 Kb)

Dokumentacja.zip (11.96 Mb)

odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_5.02.2009_r..pdf (448.44 Kb)

odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_19.02.2009_r..pdf (436.90 Kb)

odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_23.02.2009_r.1.pdf (444.12 Kb)

odpowiedz_na_zapytanie_z_dnia_23.02.2009_r.2.pdf (439.69 Kb)

zawiadomienie_o_wniesionym_dnia_26.02.2009_r._protescie.doc (1.36 Mb)

kopia_protestu.pdf (103.06 Kb)

oddalenie_protestu.pdf (457.96 Kb)

kopia_oddalenia_protestu.pdf (141.68 Kb)

wyniki-internet-kolektory.pdf (482.39 Kb)

Lista załączników do przetargu